اخبار داغ

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان:

دمای زیر صفر در انتظار اکثر نقاط استان کرمان/بارش های پاییزی در ارتفاعات پیش بینی می شود

دمای زیر صفر در انتظار اکثر نقاط استان کرمان/بارش های پاییزی در ارتفاعات پیش بینی می شود
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت:از روز دوشنبه روند کاهش دما را خواهیم داشت و از ظهر دوشنبه و تا پایان روز سه شنبه و همچنین تا پایان هفته روند کاهش دما پیش بینی می شود و همین طور در بسیاری از مناطق استان انتظار می رود که دمای زیر صفر را طی روزهای آینده تجربه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم حبیبی رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان در گفتگو با آرمان کرمان در خصوص شرایط جوی استان در هفته جاری گفت: در برخی از مناطق استان افزایش پوشش ابر را خواهیم داشت و  همچنین در برخی از ارتفاعات بارش های پراکنده پاییزی را قابل پیش بینی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی با بیان اینکه البته بارش ها بسیار کم خواهد بود، عنوان کرد: از روز دوشنبه روند کاهش دما را خواهیم داشت و از ظهر دوشنبه و تا پایان روز سه شنبه و همچنین تا پایان هفته روند کاهش دما پیش بینی می شود و همین طور در بسیاری از مناطق استان انتظار می رود که دمای زیر صفر را طی روزهای آینده تجربه کنند.

,

حبیبی متذکر شد: کشاورزان طبق روند هر ساله و با توجه به سرمای پاییزی باید نکات مربوط به حفاظت از محصولات خود را مد نظر قرار دهند.

,

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان در ادامه افزود:صبح امروز لاله زار دمای یک درجه زیر صفر را و سردترین شهر استان را به خود اختصاص داده و روز گذشته نیز  کهنوج با دمای سی و دو درجه گرمترین منطقه استان بوده است.

,

حبیبی در پایان با بیان اینکه صبح امروز شهر کرمان دمای چهار درجه را داشته است، خاطر نشان کرد:این دما تا ظهر به حدود بیست و چهار درجه خواهد رسید و برای فردا هم تغییرات دما در شهر کرمان حداقل سه درجه و حداکثر بیست و سه درجه خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه