اخبار داغ

چه کسی کرسی شهرداری کرمان را تصاحب کرد؟

چه کسی کرسی شهرداری کرمان را تصاحب کرد؟
بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان چند روز پیش شهردار کرمان مشخص شد و سید مهران عالم زاده چند صباحی می شود که بر کرسی شهرداری کرمان تکیه زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان، بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان چند روز پیش شهردار کرمان مشخص شد و سید مهران عالم زاده چند صباحی می شود که بر کرسی شهرداری کرمان تکیه زده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

سید مهران عالم زاده متولد سال ۵۴ شهر کرمان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه یزد است، ابتدای فعالیت خود را با اداره ارشاد شروع کرده است و معاون دفتر فنی و مشاور مدیر کل ارشاد بوده است.

,

سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمان و سرپرست کتابخانه مرکزی یا همان کتابخانه ملی کرمان، مدیر وعضو هیات مدیره تعاونی مسکن ارشاد، سه سال عضویت درهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، ۷ سال عضویت در هیات مدیره انجمن انبوه سازان شهر کرمان را رد کارنامه دارد و البته به عنوان کارشناس ارشد دادگستری در رشته ساختمان نیز فعالیت دارد.

,

عالم زاده بعد از آن مسئولیت ها، به کارهای شخصی خود در حوزه طراحی، نظارت، اجرا و تولید مسکن و فضای تجاری و ادرای مشغول بود و البته دو سالی هم می شود که عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی کرمان است.

,

شهردار کرمان در اولین گفت و گوی خود با آرمان کرمان ؛ اولویت های کاری خود را بیان کرد و گفت: شهردار سمتی است که همه مردم با آن در ارتباط هستند و آنچه در برنامه های ما در اولویت است این است که شهروند مدارباشیم و خواسته های مردم را در همه امور مد نظر قرار دهیم.

, آرمان کرمان,

عالم زاده در ادامه تصریح کرد: تخصص محوری در ساختار شهرداری در کنار شهروند محوری از برنامه های من است، البته به دلیل بافت تاریخی ارزشمندی که در کرمان وجود دارد موضوعات معماری و شهر سازی کمرنگ شده است که در این زمینه اقدامات موثری باید صورت گیرد.

,

وی شفافیت در حوزه عملکرد شهرداری را از دیگر اقدامات آتی خود بیان و عنوان کرد: شفافیت درحوزه عملکرد شهرداری اعم از قوانین و مقررات و مالی که از دیگر برنامه هایی است که حتما به آن توجه خواهد شد.

,

شهردار کرمان در ادامه به برنامه های خود جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی در شهر کرمان اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف شهرداری که باید در حوزه فرهنگی در شهر انجام دهد تدوین یک تقویم سالانه فعالیت های فرهنگی و هنری به مقتضای زمان و مناسبت ها است.

,

عالم زاده در تشریح این برنامه گفت: جریان های فرهنگی هنری باید در طول سال در شهر کرمان فعالیت داشته باشند تا بتوانیم روحیه نشاط و شادابی را در جامعه حفظ کنیم.

,

وی تاکید کرد: در حال حاضر هماهنگی نه در حوزه شهرداری و نه سایر دستگاه های فرهنگی تاثیر گذار است و هر کدام کارهای خودشان را انجام می دهند بنابراین سعی خواهد شد کارگروهی با دستگاه های فرهنگی تشکیل شود و تقویمی تهیه شود تا بر اساس آن مردم هم بدانند چه برنامه هایی اجرا خواهد شد.

,

محمد فرشاد رئیس شورای شهر کرمان نیز برای این جوان ترین شهردار کرمان آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما بعد از ارزیابی در شورای شهر به این نتیجه رسیدیم آقای عالم زاده گزینه مناسب تری برای شهرداری بود و خواستیم به جوان ها میدان دهیم .

,

شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان نیز برای شهردار کرمان آرزو موفقیت دارد هر چند که موفقیت در گرو اراده خداوندی و همراهی همه مدیران شهری و مردم با ایشان است تا کرمان را به عنوان یک شهر نمونه به ایرانیان معرفی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه