اخبار داغ

راه‌اندازی ایستگاه‌های پایش سلامت زائران رضوی در مشهد

راه‌اندازی ایستگاه‌های پایش سلامت زائران رضوی در مشهد
گروه اجتماعی: مسئول جهادی بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد مشهد از راه‌اندازی ایستگاه‌های پایش سلامت زائران رضوی جهت ارائه خدمات به زائران پیاده امام رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از خراسان رضوی؛ امین افشار، مسئول جهادی بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد مشهد عنوان کرد: طرح پایش سلامت زائران رضوی به منظور ارائه خدمات به زائران پیاده امام رضا(ع) در ایام پایانی صفر با برپایی هفت ایستگاه خدماتی_ بهداشتی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: تعداد چهار ایستگاه در مبادی اصلی ورودی شهر مشهد و سه ایستگاه نیز محدوده درونی شهر مشهد برای اجرای طرح پایش سلامت زائران پیاده رضوی در نظر گرفته شده است.
افشار ادامه داد: چهار ایستگاه پایش سلامت در محورهای منتهی به مشهد از سمت شهرهای کلات، گلبهار، نیشابور و فریمان ارائه خدمت می‌کنند و سه ایستگاه درون شهری در محدوده‌ خیابان‌های رسالت، طبرسی و امام خمینی(ره) فعالیت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: در تمامی ایستگاه‌ها خدمات بهداشتی _ درمانی و همچنین خدمات رفاهی جهت اسکان زائران پیاده رضوی در ایام پایانی ماه صفر ارائه خواهد شد و تیم‌های بهداشتی _ پزشکی متشکل از اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف پزشکی مسئولیت اجرای این طرح را به صورت جهادی برعهده می‌گیرند.
افشار با اشاره به شرکت ۴۰۰ نفر نیروی جهادی در طرح آمایش سلامت زائران رضوی، افزود: در هر ایستگاه حداقل هشت نفر اعضای تیم پزشکی حضور دارند که در سه نوبت کاری به فعالیت خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه طرح پایش سلامت زائران پیاده رضوی طی پنج روز پایانی ماه صفر اجرا می‌شود، گفت: تمام اقلام دارویی مورد استفاده در این ایستگاه‌ها تأمین شده و خدمات به صورت یکسان در ایستگاه‌های درون و برون شهری ارائه خواهد شد.
افشار ادامه داد: در بخش اسکان زائران نیز تعدادی از کاروان‌های پیاده که از قبل برنامه اسکان خود را هماهنگ کرده‌اند، در این هفت ایستگاه مستقر خواهند شد و تعدادی از زائران پیاده نیز به صورت حضور جهت اسکان پذیرش می‌شوند و جهت هماهنگی با این بخش زائران می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۵۷۷۶۲۴۰۶ در تماس باشند.
مسئول جهادی بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد مشهد عنوان کرد: طرح آمایش سلامت زائران رضوی با حضور دانشجویان و اساتید دو دانشکده شاهین‌فر و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و همچنین تعدادی از پزشکان سطح شهر مشهد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از خراسان رضوی؛ ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه