اخبار داغ

افتتاح نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر رفسنجان با بیش از 10 هزار عنوان کتاب

افتتاح نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر رفسنجان با بیش از 10 هزار عنوان کتاب
سومین نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر رفسنجان با حضور رئیس و جمعی از مسئولان و دانشجویان این دانشگاه با بیش از ۱۰ هزار عنوان در محل کتابخانه مرکزی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان، صبح امروز 20 آبان ماه، سومین نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر رفسنجان با حضور رئیس و جمعی از مسئولان و دانشجویان این دانشگاه با بیش از ۱۰ هزار عنوان در محل کتابخانه مرکزی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان, با حضور رئیس و جمعی از مسئولان و دانشجویان این دانشگاه با بیش از ۱۰ هزار عنوان در محل کتابخانه مرکزی افتتاح شد.,
 
,
ثریا خاندانی رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این سومین نمایشگاه کتاب دانشگاه است و امسال از تمام کتابفروشی‌ها و ناشران شهر، مؤسسه کتاب ایران و چند ناشر از تهران و نماینده انتشارات وایلی ناشران عربی و فارسی دعوت شده است.
,


خاندانی تصریح کرد: در این نمایشگاه که از امروز تا ۲۵ آبان ماه دایر است، بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب به معرض دید گذاشته‌ شده و علاوه بر کتاب‌های تخصصی دانشگاهی کتاب‌های عمومی نیز عرضه شده است.

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خاطر نشان کرد: سایر دانشگاه‌های شهر هم می‌توانند از نمایشگاه بازدید کرده و کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۹ برای بازدید دایر است، یادآور شد: این کتاب‌ها با ۲۰ درصد تخفیف عرضه و بن کتاب به دانشجویان رتبه اول تا سوم مقطع کارشناسی ارشد اعطا می‌شود.
 
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

, ,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه