اخبار داغ

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی صورت گرفت؛

عرضه 2400 عنوان کتاب در نمایشگاه گرمسار

عرضه 2400 عنوان کتاب در نمایشگاه گرمسار
نمایشگاه بزرگ کتاب و صنایع دستی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در گرمسار گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی نمایشگاه کتاب و کتاب خوانی و صنایع دستی توسط نویسندگان و صاحبان صنایع دستی شهرستان به مدت یک هفته در محل نگار خانه بهار گرمسار گشایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

تقی نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به مدت یک هفته برای علاقه مندان به این حوزه در محل نگار خانه بهار گرمسار برپا شده است .

, .,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار در ادامه افزود: کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه در موضوعات پزشکی، دینی، علمی ،هنری و بخش کودک و نوجوان می باشد که در حاشیه آن نیز بخشی با عنوان صنایع دستی به نمایش گذاشته شده است .

, .,

نجفی تاکید کرد: این نمایشگاه تمام کتاب های خود را با تخفیف 10 تا 20 درصدبرای فروش نیز عرضه کرده است .

, .,

پازوکی مسئول نمایشگاه بزرگ کتاب گرمسار از عرضه بیش از 2 هزار و 400 عنوان کتاب در این نمایشگاه خبرداد و افزود: بیش از 110 عنوان نیز از این کتاب ها توسط نویسندگان شهرستانی به نمایش گذاشته شده است .

, .,

وی افزود: این نمایشگاه از 20 تا 26 این نمایشگاه ادامه خواهد داشت و به طوری که علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت 8 تا 13 و بعد ظهر از ساعت 16 تا 20 برای بازدید حضور داشته باشند 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه