اخبار داغ

معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران:

تصمیم گرفته ایم به سوی باشگاه داری رفته و از روزمرگی خارج شویم/نقل و انتقالات پایان نیم فصل با تصمیم سرمربی صورت می گیرد

تصمیم گرفته ایم به سوی باشگاه داری رفته و از روزمرگی خارج شویم/نقل و انتقالات پایان نیم فصل با تصمیم سرمربی صورت می گیرد
معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه در پایان نیم فصل بی تردید نقل وانتقالاتی در تیم صورت می گیرد گفت: تصمیم گرفته ایم پس از خروج از بحران بدهی ها به سمت باشگاه داری پیش رفته و از روزمرگی و بی پولی خارج شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، سید پندار توفیقی معاون ورزشی و دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در حاشیه تمرینات آمادگی اردوی کیش آبی پوشان تهران با اشاره به اینکه تیم در وضعیت خوبی به سر می برد اظهار کرد: گفت: تیم در حال شکل گیری است و با استفاده از اب و هوای خوب کیش برای بازی با تیم سیاه جامگان و تیم های دیگر آماده می شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی در رابطه با بدهی های باشگاه استقلال با اشاره به اینکه این بدهی ها سنواتی است و مربوطه به 20 سال گذشته است افزود: بخش عمده ای از بدهی های باشگاه به سال های خیلی دور اختصاص دارد که به صورت سنواتی باقی مانده و روی هم انباشته شده است که خوشبختانه راهکارهای مناسبی که برای آن ها پیدا کرده ایم  در 5 روش با تمامی طلبکاران باشگاه روبرو می شویم ضمن اینکه کماکان درب باشگاه استقلال باز است و با همه مذاکره می کنیم.

,

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: با هر یک از بازیکنان و کادر فنی که در گذشته از باشگاه طلبکار است یا به صورت مذاکره یا ازابزارهای قانونی و آئین نامه هایی که در فدراسیون فوتبال موجود است برای کمیته استیناف استفاده می کنیم و برای کسانی که در آراء کمیته انضباطی بودند تضامین مالی قرارر داده ایم که پس از قطعی شدن رای می توانند از تضامین موجود برداشت کنند  و مابقی نیز در حال رسیدگی است.

,

وی افزود: بازیکنانی که درحال حاضر بخشی از درصد های گذشته طلب دارند با آوردن مفاصا حساب مالیاتی  سال های گذشته و با توجه به ساز و کاری که باشگاه در نظر دارد تا پایان فصل همه تعیین تکلیف خواهند شد.

,

دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران همچنین در خصوص آمادگی تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: مجوز تیم برای حضور در لیگ قهرمانی آسیا صادر شده و تیم در حال شکل گیری و قوام و دست یابی به ثبات است.

,

وی با بیان اینکه می خواهیم به سمت باشگاه داری رفته و از روزمرگی و بی پولی خارج شویم و برای توسعه باشگاه کار کنیم تاکید کرد: با حضور اقای افشار زاده که ورزش کیش و کشور به ایشان مدیون است تا زمان حضور آقای افتخاری در استقلال طی سه سال گذشته بیش از 200 میلیارد ریال از بدهی های باشگاه پرداخت شده که بخش عمده ای مربوط به بدهی های خارجی و اشخاص حقیقی وحقوقی بود.

,

توفیقی با اشاره به میزان بالای هزینه های جاری باشگاه به دلیل نداشتن امکانات اختصاصی افزود: می توان بدون بدهی محلی برای تمرین بازیکنان داشته باشیم و با مبالغی اندک خوابگاه در کمپ حجازی ایجاد کنیم و در کل مجتمعی برای برگزاری اردوهایمان داشته باشیم و حتی قبل از هر بازی به جای استفاده از هتل ها برای برگزاری اردوها از داشته های باشگاه استفاده کنیم.

,

وی در رابطه با درخواست های سرمربی المانی تیم در راستای رشد کمی و کیفی باشگاه استقلال اظهار کرد: آنچه سرمربی متقاضی آن باشد از مهاجم یا برگزاری اردوهای انجام خواهد شد.

,

معاون ورزشی آبی پوشان با بیان اینکه ایران کشوری چهار فصل است تاکید کرد: تمام تلاش و تمایل ما بر این است که اردوها در داخل کشور برگزار شود اما در صورت صلاحدید مربی و احساس نیز باشگاه موظف است درخواست های سرمربی را انجام دهد زیرا ما تیم استقلال هستیم و مردم جز قهرمانی از ما انتظار دیگری ندارند.

,

وی با بیان اینکه بیژن طاهری از پیشکسوتان فوتبال کشور هم اکنون به عنوان دستیار شفر درکنار تیم حضور داشته و در تمرینات شرکت می کند اضافه کرد: یکی از دستیاران شفر روز شنبه به تیم افزوده می شود که اهل چک است و دستیار جامائیکایی وی نیز تا یک ماه آینده به تیم استقلال می پیوندد.

,

توفیقی با تقدیر از مردم خونگرم جزیره کیش از حضور تیم استقلال تهران در اردوی کیش اظهار رضایت کرد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه حتما در نیم فصل نقل و انتقالاتی خواهیم داشت و سرمربی تیم در حال بررسی رزومه های بازیکنان است خاطر نشان کرد: سید محسن کریمی و بهنام برزای هم اکنون خارج از لیست هستند که باید وارد لیست شوند.

,

گفتنی است، بهنام برزاى به دلیل تکمیل بودن لیست استقلال تا پایان نیم فصل نمى تواند نامش را وارد لیست آبى ها کند و به همین دلیل او این روزها در کنار آبى پوشان تمرینات خود را دنبال مى کنند.

,

به این ترتیب وضعیت خروجى هاى استقلال در نیم فصل مشخص مى شود و براساس گمانه زنی ها مجتبى جبارى یکی ازخروجى آبى ها خواهد بود تا در آن صورت نام محسن کریمى و بزارى به لیست اضافه شوند.

,

تیم استقلال کیش در غیاب سه بازیکن ملی پوش خود که هم اینک تیم ملی را در اردوی تدارکاتی کشور اتریش همراهی می کنند، از روز جمعه و در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش در حال برگزاری اردوی آمادگی است

,

تیم استقلال تهران هم اکنون با 12 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

,

جزیره کیش  با 91.5 کیلومتر مساحت در میان آب های نیلگون خلیج فارس به دلیل برخورداری از امکانات مناسب ورزشی به ویژه زمین های تمرین استاندار و آب و هوایی مناسب به ویژه در نیمه دوم سال مورد توجه  تیم های ورزشی کشور برای برگزاری اردوهای تدارکاتی است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه