اخبار داغ

در گفتگو با یک کارشناس مسائل سیاسی:

بازداشت نخست‌وزیر لبنان بازی دیگر عربستان است/خواب آشفته‌ای برای لبنان و کشورهای هم‌پیمانان او در راه است

بازداشت نخست‌وزیر لبنان بازی دیگر عربستان است/خواب آشفته‌ای برای لبنان و کشورهای هم‌پیمانان او در راه است
یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه استعفا، بازداشت و گروگان‌گیری خانواده «سعدالحریری» نخست‌وزیر لبنان بازی بیش از سوی عربستان نیست، گفت: تمام این بازی‌ها برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی است چون فکر می‌کنند آنچه در جهان اسلام رخ می‌دهد، بخاطر عملکرد این نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام و المسلمین علی زادسرجیرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ در خصوص بازداشت «سعد الحریری» و گروگان‌گیری خانواده او توسط عربستان، اظهار کرد: عربستان سعودی را نباید به چشم یک حکومت و دولت مستقل نگاه کرد چراکه تاریخ این را ثابت کرده و عملکرد دستگاه‌های اخیر آل سعودی به وضوح آن را به نمایش گذاشته و در حقیقت انگلیسی که مؤسس رژیم اشغالگر قدس هست، مؤسس رژیم اشغالگر سرزمین حجاز هم هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به اینکه آل سعود صددرصد توسط انگلیس به حکومت رسیده و توسط خود انگلیس هم اداره می‌شود که البته این مهم در مورد آمریکا هم صدق می‌کند، افزود: بنابراین در حال حاضر سرزمین حجاز و اشغال آن را توسط انگلیس می دانیم که تبدیل به یکی از ایالت‌ها شده و عربستان سعودی یکی از ایالت‌های آمریکاست و ملک سلمان هم فرمانده این ایالت است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سعدالحریری هم در حقیقت یکی از نمک پروده‌های پول نفت عربستان و تربیت شدگان انگلیس است، گفت: تصور کنید نخست‌وزیر کشوری با پیام تلفنی شاه ملعون عربستان بلافاصله برنامه و تکالیف خود در لبنان را ترک و با هواپیمای شخصی‌اش به عربستان می‌رود؛ این نشان می‌دهد که منطقه آبستن حوادث مهمی است و دشمنان اسلام و قرآن از پیشرفت قوی، سریع و صریح اسلام ناب محمدی به وحشت افتاده‌اند.

,

وی به راهپمایی عظیم 20 میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی باشکوه عربستانی‌ها و انگلیسی‌ها به رعب و وحشت انداخته و تاب و توان دیدن این حرکت و نور الهی را ندارند و با توطئه‌هایی دنبال براندازی اسلام هستند.

,

زادسرجیرفتی گفت: همه دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند که این نور را خاموش و حرکت را متوقف کنند؛ اما نمی‌دانند خدا وعده کرده که تابیدن نورش را کامل خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه سعد الحریری به ظاهر توسط عربستان بازداشت است، افزود: برخی تحلیل می‌کنند که این استعفا و بازداشت اجباری است، اما این‌گونه نیست چرا که این امر به سردمداری یکی از عوامل آمریکا، انگلیس و شاهزده‌های سعودی است و البته باید منتظر بود که آنان چه خواب آشفته‌ای را برای لبنان دیده اند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: لبنانی که در مقاومت 33 روزه در مقابل صهیونیست‌ها ایستاد، بیدی نیست که با این بادهای پادشاهان عربستان بلرزد و قطعا" این توطئه ها دامن خود آن‌ها را می‌گیرد؛ کمااینکه تا حالا نیز توطئه‌هایی برای شیعه و سنی  را طراحی کردند و امروز حاصل آن راهپیمایی عظیم 20 میلیونی حسینیان سراسر عالم در کربلا شده است.

,

وی با بیان اینکه استعفا، بازداشت و گروگان‌گیری سعدالحریری بازی بیش نیست، گفت: تمام این بازی‌ها برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی است چون فکر می‌کنند آنچه به راهپیمایی اربعین حرکت می‌دهد، عملکرد جمهوری اسلامی است و این در حالی است که جمهوری اسلامی هم از برکت اربعین و عاشورای اسلامی برپاست و تا زمانی که این اربعین هست، جمهوری اسلامی هم هست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه