اخبار داغ

نمایشگاه عکس «طبیعت استان بوشهر» در خراسان جنوبی برپا می شود

نمایشگاه عکس «طبیعت استان بوشهر» در خراسان جنوبی برپا می شود
مسئول انجمن فیلم و عکس شهرستان دشتی گفت: نمایشگاه گروهی عکس «طبیعت استان بوشهر» با آثاری از هنرمندان عکاس شهرستان دشتستان در بشرویه خراسان جنوبی دایر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کریم موسوی در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر اظهار داشت: آذرماه سال جاری نمایشگاه گروهی عکس «طبیعت استان بوشهر» با آثاری از هنرمندان عکاس شهرستان دشتی در بشرویه خراسان جنوبی دایر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در حاشیه همایش کویرنوردی شهرستان بشرویه برگزار می‌شود.

,

موسوی با اشاره به برپایی نمایشگاه «عکس محرم» در خورموج نیز گفت: در نمایشگاه «عکس محرم» آثار سید اهورا موسوی، علی شادمهر، علی علی پور، ابوالقاسم خشنود، حمید امیری، عبدالرسول قاسمی، ابوذر زارعی، امید حکیمیان، مهدی عالی پور، سید کریم موسوی، سمانه فقیه و نجمه شیخیانی از هنرمندان انجمن فیلم و عکس شهرستان دشتی در صحن مسجد جامع خورموج به نمایش گذاشته شده است.

,

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 15 قاب 70*50 با موضوع آیین‌های عزاداری در مسجد جامع خورموج در سال جاری ارائه شده است.

,

موسوی یادآور شد: این نمایشگاه از 17 الی 28 آبان ماه هر شب از ساعت 20 الی 24 در صحن مسجد جامع خورموج پذیرای علاقه‌مندان است.

,

وی در خصوص برنامه آموزشی انجمن فیلم و عکس دشتی نیز گفت: ترم‌های آموزشی عکاسی به صورت فصلی توسط انجمن در حال برگزاری و تاکنون دو ترم بهار و تابستان برگزار شده است و ترم پاییز نیز در حال برگزاری است.

,

موسوی اظهار داشت: آذرماه سال جاری نمایشگاه گروهی عکس «طبیعت استان بوشهر» با آثاری از هنرمندان عکاس شهرستان دشتستان در بشرویه خراسان جنوبی دایر می‌شود.

,

مسئول انجمن فیلم و عکس دشتی خاطرنشان کرد: ترم زمستانه آموزش عکاس انجمن زمستان سال جاری برگزاری می‌شود و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه