اخبار داغ

در پیاده روی اربعین حسینی؛

خدمت رسانی موکب های کهگیلویه و بویراحمد به بیش از ۳ میلیون زائر / فعال بودن موکب های استان تا ۲۱ آبان

خدمت رسانی موکب های کهگیلویه و بویراحمد به بیش از ۳ میلیون زائر / فعال بودن موکب های استان تا ۲۱ آبان
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت:در مجموع موکب های استان کهگیلویه و بویراحمد در ایران و عراق به سه میلیون و سه هزار و 732 نفر خدمات ارایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  فرج الله نظرپور در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس اظهار کرد: حدود 25 موکب در ایام اربعین امسال برای خدمات رسانی به زائران پیش بینی شد که هفت تا از این موکب ها در نجف اشرف و بقیه در شهرستان ها و مرز شلمچه مستقر شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه بیش از 500 خادم در موکب های استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر پیاده روی اربعین حسینی به زائران خدمات ارایه دادند گفت: این خدمات شامل پذیرایی از زوار، راهنمایی مسیر ، توزیع بسته های فرهنگی و سایر برنامه های مرتبط بوده است.

,

نظر پور اظهار کرد: یک میلیون و 503 هزار و 732 نفر زائر از استان کهگیلویه و بویراحمد در پیاده روی اربعین حسینی امسال شرکت کردند و از مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند.

,

وی با بیان اینکه از 700 هزار نفر از زائران در مرز شلمچه پذیرایی صورت گرفت، ابراز داشت: 803 هزار و 732 نفر در موکب های استان در شهرستان های گچساران، باشت، یاسوج به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کردند.

,

نظر پور گفت: موکب استان کهگیلویه و بویراحمد در نجف اشرف به یک میلیون و 500 هزار نفر خدمات ارایه دادند و از زائران پذیرایی کردند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مجموع موکب های استان کهگیلویه و بویراحمد در ایران و عراق به سه میلیون و سه هزار و 732 نفر خدمات ارایه کردند.

,

نظر پور افزود: موکب های استان کهگیلویه و بویراحمد تا فردا یکشنبه (21 آبان ) جهت خدمات رسانی به زایران اربعین حسینی فعال هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه