اخبار داغ

فرماندار قشم:

درگهان محروم از شاخصه های شهری/سه دستگاه آزمایشگاهی به درمانگاه کوثر اضافه می شود

درگهان محروم از شاخصه های شهری/سه دستگاه آزمایشگاهی به درمانگاه کوثر اضافه می شود
فرماندار شهرستان قشم گفت:برای شهر شدن شاخص هایی وجود دارد که درگهان از آن محروم مانده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از قشم آزاد، علیرضا نصری ، فرماندار شهرستان قشم در حاشیه بازدید از شهر درگهان اظهار کرد : تفاهم و همراهی بین شهرداری و مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم، مسیر حرکت امور شهری این بندر تجاری استراتژیک را در ریل اصلی توسعه قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قشم آزاد,

وی استفاده از نظرات کارشناسانه در حوزه مدیریت شهری، نهادینه کردن سیستم شور و مشورت در اداره شهر و بکارگیری ظرفیت شهروندان مشارکت جو را برای رسیدن به استانداردهای شهری ضروری برشمرد و افزود : برای دست یابی به شاخص های شهری نیاز به برنامه ریزی و هدف گذاری داریم .

,

فرماندار قشم بیان کرد : در حال حاضر برای دفع فاضلاب در محلات مختلف شهر درگهان دچار مشکل هستیم که ساماندهی اساسی فاضلاب شهر درگهان، و اجرای تصفیه خانه نیازمند تامین اعتباری معادل ۶۰۰ میلیارد ریال است .

,

وی ادامه داد : کلیه مطالعات و نقشه های اجرایی شبکه و خطوط انتقال و مکان یابی تصفیه خانه توسط مشاور پروژه بصورت کامل انجام شده است و بر اساس توافق با مشارکت مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد و آب و فاضلاب شهری اجرا خواهد شد.

,

نصری با اشاره به بازدید از محلات شهر درگهان گفت: در این بازدید ها تصمیماتی برای خاکریزی، اجرای مبلمان شهری، ایجاد پارکینگ و فضای سبز در بلوار وحدت توسط شهرداری و مشارکت مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد گرفته شد.

,

فرماندار قشم از خرید و اضافه کردن سه دستگاه آزمایشی به تنها درمانگاه شهر درگهان خبر داد وافزود: سه دستگاه آزمایشگاهی سلکانتر، اوتو آنالیز و الیزاریدر در سال جاری به مجموعه تجهیزات آزمایشگاهی این مرکز اضافه می شود .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه