اخبار داغ

مدیر کل راه و شهرسازی البرز:

جاده چالوس با ۲۵۰ میلیارد تومان ۴ خطه می شود

جاده چالوس با ۲۵۰ میلیارد تومان ۴ خطه می شود
مدیر کل راه و شهرسازی البرز گفت:بعد از افتتاح قطعه اول آزادراه تهران – شمال در سه راهی شهرستانک نیازمندیم که یک مسیر موجود برای جاده چالوس حتما تعریف شود و این جاده نیز از سه راهی شهرستانک تا تونل کندوان بصورت ۴ خطه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تقی رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز به کرج رسانه گفت: یکی از راهکارهایی که موجب توسعه راههای استان خواهد بود ورود بخش خصوصی به پروژه های بزرگ استانی است که می تواند مورد مطالعه قرار گیرد و با اخذ مجوزهای لازم به بخش خصوصی واگذار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

وی ادامه داد:  بعد از افتتاح قطعه اول آزادراه تهران –شمال در سه راهی شهرستانک نیازمندیم که یک مسیر موجود برای جاده چالوس حتما  تعریف شود و این جاده نیز از سه راهی شهرستانک تا تونل کندوان بصورت ۴ خطه شود که علاوه بر اینکه مردم کرج از این آزاد راه استفاده می کنند از مسیر جاده چالوس یک مسیر ایمنی را بطرف جاده چالوس داشته باشند.

,

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: در اداره کل راه و شهرسازی استان با سرمایه گذاران داخلی نیز هماهنگی صورت گرفته  و حدود ۲۵۰ میلیارد تومان برآورد اولیه است که بتوانیم  تا انتهای حوزه استحفاظی راه و شهرسازی البرز این مسافت را طی کرده و مسافران با آرامش خاطر طی مسیرکنند.

,

وی افزود: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان این پیشنهاد ارائه و مورد استقبال استاندار و اعضای ستاد قرار گرفت و امیدواریم طی برنامه ریزی انجام شده با سرمایه گذاران به توافق رسیده و این مسیر مورد بهره برداری قرار گیرد.

,

رضایی در پایان در خصوص اینکه این پروژه از چه زمانی انجام می شود گفت:این پیشنهاد پس از ارائه به وزارت راه و شهرسازی و ارائه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آنکه سازمان برنامه و بودجه کشور نیز تایید نماید پروژه در فاز اجرایی قرار می گیرد و امیدواریم با یک نگاه ملی این پیشنهاد هرچه سریعتر اجرایی شده و این بار ترافیکی و تصادفات جاده ای را در جاده کرج-چالوس کاهش دهیم و پس از سالها این مهم با یاری بخش خصوصی و دولتی صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه