اخبار داغ

نمایشگاه عکس سربازان کوچک امام حسین(ع)در دلوار افتتاح شد + تصاویر

نمایشگاه عکس سربازان کوچک امام حسین(ع)در دلوار افتتاح شد + تصاویر
نمایشگاه عکس «محرم و صفر» با موضوع «سربازان کوچک امام حسین(ع)» در دلوار افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در آیین افتتاح نمایشگاه عکس «سربازان کوچک امام حسین(ع)» مجتبی آتشی مسئول انجمن عکاسان دلوار گفت: از یک ماه پیش برنامه های برای آمادگی  برپایی نمایشگاه برای جمع‌آوری عکس‌های هنری از عکاسان مطرح بخش ساحلی و روستاهای مجاور آغاز کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: این نمایشگاه با 35 اثر مطرح و نمونه با حضور عکاسان بخش دلوار با موضوع سربازان کوچک امام حسین(ع) با هدف ارج نهادن به مقام علی اصغر(ع)و حضرت رقیه (س) و حضرت قاسم (ع) برگزار شده است.

,

آتشی افزود: جهت بازدید این نمایشگاه در دو نوبت صبح و بعد از ظهرها به مدت 6 روز در شهر و بخش دلوار از جمله روستاهای پر جمعیت برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می شود.

,

وی تصریح کرد: بعد از برگزاری این نمایشگاه در نظر داریم تا با جمع‌آوری تصاویری که از سوی عکاسان بخش دلوار از مکان های تاریخی و نمونه گردشگری دیار شهید رئیسعلی دلواری را برپا کنیم.

,

مسئول انجمن عکاسان دلوار در ادامه گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه عکس «سربازان کوچک امام حسین(ع)» امروز می‌توانند به حسینیه حضرت رقیه (س) و روز های آینده درمحل برگزاری مراسم ایام عزاداری سرو سالار شهیدان درروستاهای مجاور شهر دلوار مراجعه کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه