اخبار داغ

کیهان توقیف شد اما خباثت آل سعود متوقف نمی شود

کیهان توقیف شد اما خباثت آل سعود متوقف نمی شود
کیهان توقیف شد اما فکر کیهانی را نمی توان متوقف کرد کیهان یک رسانه است و شریعتمداری یک شخصیت هر دو محدویت پذیرند اما شاخص ها نامحدود و کهکشانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس، کیهان توقیف شد اما فکر کیهانی را نمی توان متوقف کرد کیهان یک رسانه است و شریعتمداری یک شخصیت هر دو محدویت پذیرند اما شاخص ها نامحدود و کهکشانی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس، ,

وقتی ماجرای توقیف کیهان را شنیدم بی اختیار یاد این ماجرا افتادم که شخصی شبی سرد در نزدیکی آبادی مورد حمله سگهای ده قرار گرفت مرد خم شد تا سنگی بردارد و به دفاع از خود برخیزد ولی بعلت یخ زدگی سطح زمین، سنگی از زمین جدا نمی شد و سگ ها هر لحظه نزدیک تر می شدند مرد با خود گفت: عجب آبادئی است اینجا سنگ ها را بسته اند و سگ ها را آزاد گذاشته اند.

,

قاعدتاً مثال برای قیاس نیست بلکه نمونه و حکایتی برای وضوح مطلبی و انعطاف ذهن به بخش پنهان از یک موضوع بکار می برند. در اینجا کیهان به "سنگ بسته " می ماند و دشمنان قسم خورده ایران بی شباهت به آن حیوان کذائی نیستند.

,

که شب و روز ازدور به پارس کردن و تمرین حمله به ایران اسلامی مشغولند و این وسط شرایطی به انجماد و انقباض ابزار دفاعی که رسانه ی حقیت یاب است قید توقیف می زند. آنگونه که گفته اند برای گفتن حقیقت همواره باید دو زمینه مهیا باشد.

,

الف) یکی حق را بگوید

,

ب) دیگری حق پذیر باشد تا مسیر حقیقت جوئی میسر بوده و تسهیل یابد.

,

دوستان عزیز کیهان متوقف شود هیچگاه عناد و لجاجت و کینه ورزی آل سعود نه تنها با ملت ایران بلکه با مردمی از کیش و تبار خود نیاز پایان نخواهد یافت کیهان متوقف می شود اما صدهها روزنامه و سایت جیره خوار دربار آل سعود نوک پیکان و زهر دشنه ی خود در تهاجم به ایران اسلامی تعلیق می کنند و نه متوقف، چرا که پروژه ی نابودی تمدن پارس و فرهنگ تشیع جزئی از مرام و مسلک حفظ تاج و تخت و عرش در دربار آل سعود است.

,

"تیتر موشک" خلاف مصالح ملی ماست یا خصومت قدیمی با جدیدترین عنوان بر زبان مسئول سعودی جاری و تکرار شده( السعودیة قادرة على احتلال إیران خلال 24 ساعة فی الحرب القادمة -http://firil.net/?p=4786) "عربستان قادر است 24 ساعته ایران را اشغال کند.

آنها آرام آرام و پس از جنگ روانی مفصل اعتراف می کنند که با حاجیان ایرانی چه کرده اند، آقای مصالح ملی تو میدانی کشتار حاجیان در سال 65  اخیراً بعنوان سند افتخار ملی آل سعود منتشر شده است (الضابط البطل فیصل بن لبده وبطولته مع الایرانیین فی الحرم المکی) افسر قهرمان فیصل بن لبده و قضیه قلع و قمع ایرانی ها در مسجد الحرام که هیچ بعید نیست چند وقت دیگر از معمای آشکار کشتار سال 94 حاجیان ایران و چگونگی طراحی نقشه ی آن کشتار فجیع بار دیگر قهرمانی از خاندان آل سعود در عرصه دلاوری حاجی کشی ایرانی به ما معرفی کنند. آنها آنقدر مکر و فریب و نیرنگ بکار گرفتند تا دولت ما از پیگیری آن قربانگاه وحشتناک طفره برود.

,
,
,

 آقای مصالح ملی! تو میدانی که آل سعود به همپیمان شماره یک خود امیر قطر به پدر و پسر خیانت کرده اند. به اظهارات امیر پدر توجه کنید.

,

و تو میدانی آل سعود در کشتن مسلمانان اهل سنت چیزی کمتر از اسرائیل نداشته است( آمار و ارقام وتاریخ آن را در این مطلب جستجو کنید. (إیران خطر حقیقی على العرب والمسلمین السنة؟ ناجی امهز امهز)

,

واقای منابع ملی! میدانید سران صهیونیست درباره اعراب و بویژه آل سعود چه فکر می کنند و چگونه از آن ها بهره برداری کرده و می کنند (أقوالُ زعماءَ یهودٍ عن العرب؛د. حسیب شحادة)

,


جناب امنیت ملی آیا می دانید: که آل سعود تصمیم خودش را در برابر ما گرفته و حکم مقطوعش درقبال ما دیگر قابل چانی زنی نیست( السعودیة تقف على کف عفریت وتنتظر مصیراً حالک السواد- فهد الریماوی سردبیر نشریه  مجد اردن از بازکردن جبهه جدید خصومت وجنگ احتمالی آل سعود علیه ایران می گوید)

,
,

آقای دیپلماسی" ماجراجوئی و ناکار آزمودگی ترامپ و ابن سلمان دو وجه مشترک شیطان بزرگ در واشنگتن و شیطان کوچک در ریاض است تو قدمی به عقب برداری آنها چند قدم علیه تو برمی دارند تو سنگ و رسانه و ابزار دفاعی ات را کنار بگذاری یقه ات را می گیرند و لبخندت را به گریه تبدیل می کنند درباره دشمن همان گونه فکر کن که درباره ات فکر می کند آنها مدعی هستند زیرکی عرب بر پیروز می شود (دهاء العرب ینتصر على خبث المجوس) خود را به زحمت نیندازید آنها هیچ ایرانی را باور ندارند نه گذشتگان و نه معاصرین و نه آیندگان را، تاریخ گذشته و آینده تاریخ همین را بما گفته است.

,

عبدالمجید اورا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه