اخبار داغ

رئیس اورژانس چابهار خبر داد:

کمک رسانی ۸۰۰ خودروی اورژانس کشور در اربعین به زوار/حضور ۱۶ نفر از پرسنل اورژانس سیستان و بلوچستان در کمک رسانی

کمک رسانی ۸۰۰ خودروی اورژانس کشور در اربعین به زوار/حضور ۱۶ نفر از پرسنل اورژانس سیستان و بلوچستان در کمک رسانی
رئیس اورژانس چابهار گفت: بیش از ۸۰۰ خودروی اورژانس کشور در برق در اربعین امسال به زوار امام حسین علیه السلام در مرزها خدمات رسانی کردند که در حدود ۱۶ نفر از پرسنل سیستان و بلوچستان در این مانور و خدمات‌رسانی حضور داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم شکری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: حضور زوار در اربعین امسال بسیار شگفت انگیز بود به طوری که میزان بسیار قابل توجهی در کربلا حضور یافتند بدین نحو خدمات رسانی و کمک رسانی به زوار تلاش بیشتری از سوی سازمان ها و ارگان های امدادی راه احساس می‌کرد.

وی در خصوص مانور ۸۰۰ خودروی اورژانس کشور در اربعین امسال افزود: این حضور فرا ملی که تاکنون در سطح کشور کمتر مشاهده شده بود باعث شد تا کمک رسانی و امداد رسانی پزشکی به زوار و نیازمندان مسیر اربعین به نحو احسن انجام شود که در بسیاری از رسانه‌های دنیا منتشر شد.

رئیس اورژانس چابهار با اشاره به خدمات رسانی همه ارگانها و سازمانها به زوار اربعین اذعان کرد: هر سازمان و ارگانی که قادر به خدمات رسانی به زوار اربعین باشد باید تا جایی که امکان دارد همکاری و همیاری لازم را انجام دهد چراکه کشور اسلامی ما با این حرکت انقلابی ثبات در منطقه را مستحکم تر از قبل کرده است.

وی عنوان کرد: خدمات رسانی به زوار اربعین توسط اورژانس کشور از ۲۰ روز قبل آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد بسیاری از پرسنل اورژانس کشور قطعاً با حضور در این کمک رسانی و خدمات رسانی در زیارت اباعبدالله الحسین شریک خواهند بود و مطمئناً اگر اجر دنیوی و اخروی خود را خواهد داشت.

شکری با اشاره به نهادهای مختلف مرتبط با خدمات رسانی زوار اربعین خاطرنشان کرد: هزینه هایی که در خصوص زیارت اربعین از زوار دریافت شده است در کمک رسانی و خدمات رسانی مطلوب برای زیارت زوار صرف شود چراکه این هزینه ها در این رابطه دریافت می‌شود و صد البته مسئولین کشور ما در این خصوص درنگ نکرده و جاهایی که لازم است هزینه های مربوطه را به نحوه احسن صرف می کنند.

انتهای پیام/ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه