اخبار داغ

در طی 15 روز رفت و برگشت؛

توزیع 900 هزار وعده غذایی بین زائران حسینی در ایستگاه سردار شهید قهاری‌سعید

توزیع 900 هزار وعده غذایی بین زائران حسینی در ایستگاه سردار شهید قهاری‌سعید
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد از توزیع 900 هزار وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در ایستگاه سردار شهید قهاری‌سعید در مسیر رفت و برگشت زائران حسینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی قبادی در گفت‌وگو با آوای سیدجمال؛ با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی ایستگاه صلواتی به نام سردار شهید قهاری سعید در مسجد امام خمینی (ره) گردنه اسدآباد برپا شده است، اظهار کرد: این ایستگاه از 9 آبان امسال فعالیت خود را در خدمت به زائران حسینی آغاز کرده و تا پایان روز 23 آبان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛,

وی با اشاره به اینکه مسجد امام خمینی (ره) گردنه اسدآباد در سالجاری تعمیرات جزئی از جمله ایجاد سیستم گرمایشی استاندارد و راه‌اندازی مورتوخانه انجام شده است، افزود: برای انجام این تعمیرات 350 میلیون ریال هزینه شده است.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسداباد با اشاره به وجود مشکل آب در مسجد گردنه اسدآباد در سال‌های گذشته، تصریح کرد: امسال برای حل این مشکل دو تانکر آبرسانی به میزان 20 هزار لیتری خریداری کردیم که دیگر مشکل آبرسانی را نداشته باشیم.

,

وی با ارائه گزارشی از خدمات به زائران حسینی در مسیر رفت و برگشت به کربلا، گفت: در طی این ایام 15 هزار وعده صبحانه، 40 هزار وعده ناهار، 35 هزار وعده شام بین زائران حسینی توزیع شده است.

,

قبادی افزود: این ایستگاه صلواتی با اعتباری که از موقوفه واقف خیراندیش مرحوم بکائی در راه سیدالشهدا بوده، انجام شده است و هیچ گونه کمکی دیگری در این زمینه نبوده است.

,

وی با بیان اینکه در ایستگاه سردار شهید قهاری‌سعید 4 روحانی برای پاسخگوی به شبهات ومسائل شرعی در طول شبانه روز مستقر شد، یادآور شد: همچنین 130 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این ایستگاه فعالیت داشتند.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد همچنین از اسکان 30 هزار نفر به صورت موقت و 2 هزار نفر دائم در مسجد امام خمینی(ره) گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: در این زمینه 120 پتو که در سال گذشته از منابع موقوفه تأمین شده بود، به زائران برای استراحت و استفاده از آن داده می‌شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه