اخبار داغ

در سایه بی توجهی مسوولان؛

بحران بی‌ آبی و هدر رفت یک ماهه آب در خیابان های رودبار/تصاویر

بحران بی‌ آبی و هدر رفت یک ماهه آب در خیابان های رودبار/تصاویر
لوله آب خیابان مالک اشتر جنوبی شهرستان رودبار جنوب حدود یک ماه است که دچار ترکیدگی شده است و در سایه ی بی توجهی مسوولان آب شرب همچنان هدر می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،مسئله بحران بی آبی، مشکلی است که تاکنون بارها درباره آن در رسانه ها صحبت شده و مسئولان از مردم خواسته اند به فکر چاره جویی و کاهش مصرف آب باشند تا کشور از مشکلاتی که بحران بی آبی درست کرده، به سلامت عبور کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

در چند روز اخیر باخبر شدیم که در یکی از خیابان های شهرستان رودبارجنوب (مالک اشتر جنوبی)  حدود یک ماهی است لوله آب شهری ترکیده است و آب در حال نشت کردن و هدر رفتن است.

,

خبرنگار رودبار ما برای پیگیری این مشکل سری به این خیابان زد که با انبوهی از آب در این خیابان روبه رو شد به گونه که  انگار خیابان نیست بلکه رودخانه است و گل ولای تمام خیابان را فراگرفته است.

,

, ,

جمع شدن این حجم از آب برای ساکنین این منطقه دچار مشکلاتی از قبیل سختی تردد حتی با وسیله نقلیه که در تصاویر زیر مشهود است و همچنین مشکلات بهداشتی و زیست محیطی شده است .

, وسیله نقلیه, زیست محیطی,

, ,

به گفته ساکنان این منطقه  بیش از یکماه از بروز این مساله می گذرد اما همچنان هیچ یک از مسئولین برای رفع این مشکل اقدامی نکرده اند.

,

, ,

به نظر می رسد این برای اولین نیست که در این نقطه از خیابان چنین مشکلی پیش آمده است و طبق شنیده ها به دلیل عدم آسفالت شدن این خیابان ، اهالی این منطقه در فصل زمستان با مشکلات جدی تری روبه رو هستند . چرا که به گفته ساکنان خیابان مالک اشتر چندین بار عملیات زیرسازی آن برای آسفالت کردن آن انجام شده است اما همچنان خبری از آسفالت نیست و روز به روز بر شدت مشکلات آن افزوده می شود .

, نظر می رسد, روبه رو, انجام شده,

, ,

سالمی یکی از اهالی این منطقه در گفت و گو با خبرنگار رودبار ما با ابراز گلایه مندی از مسوولان شهرستان نسبت به توجهی به اهالی این خیابان گفت :من روزانه یک الی ۲بار از این کوچه عبور می کنم و آب همین گونه در حال هدر رفتن است ، در شبها آب بیشتری و در روزها آب کمتری در روی سطح زمین جریان دارد.

, رودبار ما ,

, ,

وی ادامه داد: یک ماه بیشتر است که آب هدر می رود  یعنی هیچ مسئولی از این بحران باخبر نیست.

,

علی ای حال،در خیابانهای مرکز شهرستان رودبارجنوب به دلیل شکستگی آب هدر می رود و کمی آن طرفتر و در روستاهای حسن آباد و حسین آباد زهکلوت مردم با قطعی دو هفته ای آب دست و پنجه نرم می کنند.

,

می طلبد که مسوولان آبفا شهری شهرستان رودبارجنوب از هدر رفتن آب شهری جلوگیری کنندتا در روزهای گرم شاهد قطعی آب نباشیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه