اخبار داغ

مدیرعامل باشگاه صنایع طلایی سمنان:

مشکلات شخصی اصلی ترین علت تغییر سرمربی بود

مشکلات شخصی اصلی ترین علت تغییر سرمربی بود
مدیرعامل باشگاه صنایع طلایی سمنان با بیان اینکه مشکلات شخصی اصلی ترین علت تغییر سرمربی این تیم بوده است گفت: سعید رجبی به علت برخی مشکلات شخصی و خانوادگی از هدایت صنایع طلایی کناره گیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صمیمی مقدم مدیرعامل باشگاه صنایع طلایی سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص معرفی وحید مظاهری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صنایع طلایی سمنان گفت: آقای سعید رجبی سرمربی پیشین صنایع طلایی به علت برخی مشکلات شخصی و خانوادگی از هدایت این تیم کناره گیری کرد و من نیز با این موضوع موافقت کردم.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرعامل صنایع طلایی سمنان با بیان اینکه وحید مظاهری پس از انجام مشورت های لازم به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است اظهار کرد: آقای مظاهری هشت سال است که در تیم های مختلف لیگ 1 و 2 فعالیت دارند و پیش از این در گلگهر سیرجان، توسعه کیش و چند تیم دیگر حضور داشته اند.

,

صمیمی مقدم در خصوص مدت قرارداد وحید مظاهری نیز گفت: قرارداد آقای مظاهری تا پایان فصل جاری است و چنانچه شرایط دیگری ایجاد شود نسبت به آن اقدام خواهیم کرد.

,

وی در مورد احتمال اضافه شدن افراد جدید به کادر فنی صنایع طلایی نیز تصریح کرد: طبیعتا هر سرمربی، سلیقه خاص خود را دارد و حداقل یک یا دو نفر را به کادر فنی تیم اضافه خواهد کرد.

,

مدیرعامل صنایع طلایی سمنان در خصوص میزان پرداخت حقوق بازیکنان نیز گفت: اینکه پرداختهای مناسبی صورت نگرفته باشد درست است اما پرداخت های ما موازی با سایر تیم های لیگ دویی و حتی جلوتر از برخی از آنها است.

,

صمیمی مقدم با بیان اینکه تیم شهرداری بندرعباس در طول فصل گذشته، فقط 13 درصد قراردادها را به بازیکنان خود پرداخت کرد افزود: در فصل جاری نیز برخی تیم ها حدود 5 درصد قراردادها و برخی دیگر نیز تا 20 درصد قراردادها را به بازیکنان خود پرداخت کرده اند.

,

وی ادامه داد: ما تاکنون نزدیک به 10 درصد از قراردادها را به بازیکنان خود پرداخت کرده ایم و قطعا تا قبل از بازی در برابر شهرداری ارومیه درصد دیگری را نیز به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد تا با تمام قوا به مصاف این تیم برویم.

,

مدیرعامل صنایع طلایی سمنان در خصوص رضایت خود از سعید رجبی نیز گفت: علت اصلی کناره گیری آقای رجبی مسائل شخصی بود که عرض کردم اما قطعا دلایل متعددی در این زمینه دست به دست هم داد.

,

صمیمی مقدم با اشاره به شکست سنگین صنایع طلایی در بندرعباس اظهار کرد: معتقدم می توانستیم در آن مسابقه و نیز دیدار با شهدای بابلسر عملکرد بهتری داشته باشیم و قطعا استخدام و یا موافقت با استعفای یک مربی منوط به یک دلیل نیست و دلایل مختلفی دارد.

,

وی با بیان اینکه در بازی های اخیر به لحاظ فنی نیز از شرایط تیم رضایت نداشته ام اضافه کرد: در بازی با شهرداری بندرعباس معتقد بودم تیم در آن شرایط آب و هوایی نباید قبل از شروع بازی 41 دقیقه گرم کند و البته این موارد را نیز بارها تذکر داده بودم.

,

مدیرعامل صنایع طلایی سمنان در خصوص تامین امکانات مورد نیاز تیم بویژه در بازی های خارج از خانه گفت: به جرات این را به شما اطمینان می دهم که هیچ تیمی در لیگ دسته 2 کشور به لحاظ البسه، پوشاک، رفت و آمد و اسکان در بازی های خارج از خانه از کیفیت امکانات تیم صنایع طلایی برخوردار نیست.

,

صمیمی مقدم ادامه داد: می توانید از بازیکنان تیم سوال کنید که در سفرها از چه پروازها و هتل هایی استفاده کرده ایم و با چه کیفیتی از آنها پذیرایی شده و چه پوشاکی برای آنها تهیه شده است.

,

وی با انتقاد از صدا و سیمای مرکز سمنان به جهت عدم پخش زنده مسابقات صنایع طلایی اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه بارها این موضوع را از طریق رسانه ها مطرح کرده ام اما جالب است که مسئولان صدا و سیما هیچ واکنشی نسبت به این درخواست نشان نداده اند.

,

مدیرعامل صنایع طلایی سمنان با تاکید بر اهمیت پدیده فوتبال در عصر کنونی گفت: این که فکر کنیم فقط 5 درصد مردم استان پیگیر فوتبال استان هستند درست نیست و من معتقدم بیش از 40 درصد مردم استان با فوتبال زندگی و آنرا تعقیب می کنند.

,

صمیمی مقدم با بیان اینکه مردم استان از تماشای مسابقات نماینده استان خود لذت خواهند برد تصریح کرد: خیلی جالب است که صدا و سیمای مرکز استان سمنان نسبت به این افراد بی تفاوت است و انگار نه انگار که من به عنوان مدیرعامل تنها نماینده استان در لیگ دسته 2 فوتبال کشور بارها این موضوع را مطرح کرده ام.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه