اخبار داغ

استاندار سمنان مطرح کرد:

استان سمنان پیشتاز کاهش نرخ بیکاری در کشور

استان سمنان پیشتاز کاهش نرخ بیکاری در کشور
استاندار سمنان گفت: استان سمنان به دلیل عملکرد خوب واحد های تولیدی در بخش های مهم صنعتی و کشاورزی پیشتاز کاهش نرخ بیکاری در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین، محمدرضا خباز استاندار سمنان در جلسه ستاد تسهیل و طرح رونق تولید استان در گرمسار با اشاره به تدابیر لازم در ستاد تسهیل و رونق تولید  در جهت حمایت از تولید داخلی گفت: استان سمنان رتبه اول در کاهش نرخ بیکاری در توسعه بخش صنعتی را دارا است که این موضوع باید در سالیان بعد حفظ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین، ,

استاندار سمنان با بیان اینکه صنعت استان می تواند به عنوان یک اهرم خوبی در جهت افزایش نرخ اشتغال باشد، افزود: وام های ستاد تسهیل برای ارتقا سطح تولید و  افزایش میزان اشتغال در واحد های صنعتی است و پایش  ستاد تسهیلات به صورت کامل در حال بررسی  اعطای وام ها به  واحد های تولیدی است.

,

خباز از  ابلاغ 82 درصدی تعهدات  ستاد تسهیلات و  ابلاغ به بانک های عامل خبرداد و  اظهار کرد: از این میزان بیش از 81 درصد تسهیلات رونق تولید پرداخت شده و با متخلفین نیز برخورد قاطع شده است که نتوانسته اند به تعهدات خود جامه عمل بپوشانند.

,

 وی در ادامه افزود: نرخ بیکاری در استان سمنان در کشور دارای مرتبه خوبی است که میزان آن حدود 7.1 درصد است.

,

تصویب 25 طرح در 86 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

, تصویب 25 طرح در , 86 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید,

محمدرضا اسودی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از بررسی بیش از 25 طرح و پرونده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در گرمسار خبر داد و گفت: در این جلسه ستاد تسهیل استان به میزبانی گرمسار 25 طرح با اعتبار تسهیلاتی 4 میلیارد و 623 میلیون تومان و اشتغال زایی 35 نفر مورد تایید اعضاء قرار گرفت.

,

اسودی  افزود: در این جلسات در زمینه نقدینگی و  مشکلات مالیاتی و وثیقه های بانکی چند واحد تولیدی فعال در شهرستان گرمسار مورد بررسی قرار گرفت.

,

گرمسار 51 درصد صنعت استان را  دارا است

, گرمسار 51 درصد صنعت استان را  دارا است,

داریوش طاهری فرماندار گرمسار به تشریح قابلیت های این شهرستان به عنوان یک قطب بزرگ صنعتی اشاره کرد و گفت: این شهرستان به دلیل  قرار گرفتن در یک کریدور جاده ای مهم و قابلیت های صنعتی، گردشگری، علمی می تواند باعث توسعه استان باشد.

,

فرماندار گرمسار در ادامه افزود: گرمسار در کریدور شمال به جنوب کشور قرار دارد و از نظر اقتصادی، صنعتی و کشاورزی از واحد های تولیدی فعالی برخوردار است.

,

وی با تاکید براینکه این شهرستان الگویی مطلوب برای توسعه کشاورزی در سطح کشور است یادآور شد:سال گذشته ۵۰ درصد از تسهیلات رونق تولید استان سمنان به واحد های تولیدی این شهرستان پرداخت شد.

,

کاتب با بیان اینکه شاخص بیکاری در این شهرستان به ۶ درصد کاهش یافته است افزود:با برنامه ریزی های انجام شده در صدد کاهش این رقم تا پایان سال ۹۶ هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه