اخبار داغ

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء در کرمانشاه:

عمق زلزله در کرمانشاه بسیار زیاد است/حضور ‌قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای بازسازی منازل روستایی

عمق زلزله در کرمانشاه بسیار زیاد است/حضور ‌قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای بازسازی منازل روستایی
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: صعب‌العبور بودن و عدم استحکام منازل روستایی، عمق فاجعه زلزله را بسیار زیاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از مرصاد، سردار عبادالله عبداللهی در جمع خبرنگاران از تخریب 60 تا 100 درصدی روستاها در برخی شهرستان‌های مناطق زلزله‌زده خبر داد و اظهار داشت: صعب‌العبور بودن و عدم استحکام منازل روستایی، عمق فاجعه زلزله را بسیار زیاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: بنا بردستور فرمانده کل سپاه، از لحظات اولیه حادثه با توجه به حضور نیروهای منطقه برای فعالیت‌های عمرانی، به همه آماده‌باش داده شد.

,

وی با بیان اینکه در مرحله اول که عمق زلزله زیاد بود در بخش امداد و نجات کمک کردیم بیان کرد: اما اکنون با توجه به وضعیتی که در منطقه وجود دارد و تقسیم‌بندی که صورت گرفته، عملیات امدادونجات شهر را ارتش و روستاها بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

,

عبداللهی عنوان کرد: پراکندگی که  در روستاها وجود دارد و صعب‌العبور بودن و عدم استحکام منازل، عمق زلزله را بسیار زیاد کرده است.

,

وی با بیان اینکه با توجه به مشاهداتی که از اولین روستا تا پایین‌ترین قسمت در منطقه سرپل‌ذهاب انجام شده درصد تخریب  از 60 تا 100 درصد  است بیان کرد: باید توان ویژه برای اسکان موقت مردم به کار گرفته شود و سپس بحث بازسازی و نوسازی منطقه را دنبال کنیم.

,

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه وضعیتی که وجود دارد در مرحله اول خدمات‌رسانی است و همه خدمت کردند گفت: اما حوزه زلزله به حدی است که باید بیشتر از این در میدان حضور داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه تقاضای مردم روستا برای چادر و پتو و وسایل گرمایشی بیشتر بود بیان کرد: روزانه 40 هزار پرس غذا در حال پخت و تقسیم می‌شود همچنین دو دستگاه بالگرد  اختصاص یافته  و از کرمانشاه پتو و چادر را منتقل و تقسیم می‌کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه