اخبار داغ

اظهارنظر هنرمندان سینما و تلویزیون درباره شهید تهرانی مقدم؛

سرّ موشک در حدیث هنر؛ عبدلی: پدر موشکی ایران تا ابد زنده می‌ماند / شاه‌حسینی: تهرانی مقدم سبب غرور ملی است / علی مرادی: اگر امنیت نبود، هنرمندان هم نمی‌توانستند هنرنمایی کنند

سرّ موشک در حدیث هنر؛ عبدلی: پدر موشکی ایران تا ابد زنده می‌ماند / شاه‌حسینی: تهرانی مقدم سبب غرور ملی است / علی مرادی: اگر امنیت نبود، هنرمندان هم نمی‌توانستند هنرنمایی کنند
بازیگران سینما و تلویزیون با اشاره به این‌که داشتن توان موشکی و دفاعی، یکی از موهبت‌هایی که با رشادت‌های شهید تهرانی مقدم حاصل شده است، فعالیت‌های این شهید را سبب غرور ملی توصیف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، بیست و یکم آبان سالروز شهادت و تولد دوباره پدر موشکی ایران سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم است، شهیدی که از دوران نوجوانی تا زمان شهادت، برای پیشرفت توان موشکی سپاه از هیچ تلاشی دریغ نکرد و خدمات شایسته اش، تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

سردار حسن تهرانی‌مقدم تا روز آخر عمر نیز به عنوان عنوان مشاور فرمانده کل سپاه در امور موشکی و رئیس سازمان خودکفایی سپاه در ایجاد یک توان علمی و دانشی پایه و زیربنایی مشغول کارهای علمی و تحقیقاتی بود و در روز شهادتش (۲۱ آبان ۱۳۹۰) در پادگان حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام شهرستان ملارد در حالی که برای آزمایش موشکی، آماده می‌شد، بر اثر انفجار زاغه مهمات، به یاران شهیدش (احمد کاظمی، حسن شفیع‌زاده، حسن غازی،‌ غلامرضا یزدانی، علیرضا ناهیدی، مصطفی تقی‌خواه و …) پیوست.

,

 

,

* داشتن توان موشکی ایران مدیون شهید تهرانی مقدم است

, * داشتن توان موشکی ایران مدیون شهید تهرانی مقدم است, * داشتن توان موشکی ایران مدیون شهید تهرانی مقدم است,

در حال حاضر که ایران در ناامن‌ترین منطقه خاورمیانه قرار گرفته و در عین حال، از داشتن نعمتی همچون امنیت پایدار برخورده است، جای خوشحالی دارد و می‌توان گفت که اگر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، معتقدند که ایران باید از داشتن توان موشکی و دفاعی محروم باشد، اما می‌بینیم که همین قدرت دفاعی سبب دفاع تجاوز دشمن  و گروهک‌های تروریستی به خاک کشورمان شده است. شهید تهرانی مقدم از جمله کسانی است که تلاش زیادی در عرصه پیشرفت صنعت موشکی کشورمان کرد و با انجام فعالیت‌های موثر، توانست برد موشکی و قدرت آن را به بالاترین شکل ممکن برساند.

,

اهمیت فعالیت‌های شهید تهرانی مقدم انقدر اهمیت دارد که بعد از شهادتش، مسئولان سینما و تلویزیون در جهت تولید فیلم تلویزیونی با موضوع شهید تهرانی مقدم برآمدند.

,

 

,

* ایران به برکت شهید تهرانی مقدم، در عرصه موشکی حرفی برای گفتن دارد

, * ایران به برکت شهید تهرانی مقدم، در عرصه موشکی حرفی برای گفتن دارد, * ایران به برکت شهید تهرانی مقدم، در عرصه موشکی حرفی برای گفتن دارد,

شهرام عبدلی، بازیگر سریال «خط قرمز» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به این‌که توان موشکی و دفاعی ایران سبب هراس دشمن از تجاوز به خاک کشورمان شده است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس حتی از داشتن کمترین امکانات نظامی جهت دفاع در مقابل رژیم بعث عراق هم محروم بودیم و این در حالی است که صدام با حمایت کشورهای مختلفی همچون امریکا، با توان نظامی بالا به جنگ با ما آمده بود اما رزمندگان ما توانستند با ایمان خود، صدام را شکست دهند و بعد از پایان جنگ بود که کشورمان روز به روز در صنعت موشکی، رشد کرد و الان در دنیا، حرفی برای گفتن در عرصه دفاعی دارد.

, شهرام عبدلی،, تهران نیوز , تهران نیوز,

وی با بیان این‌که پدر موشکی ایران تا ابد زنده می‌ماند، گفت: دشمنی که ما را از داشتن موشک و توان دفاعی محروم می‌کند، خودش به بهترین امکانات نظامی مجهز است و قصد دارد که از این طریق، کشورها را مطیع خود سازد و به‌حمدالله کشورمان با داشتن شهدایی همچون شهید تهرانی مقدم، در این عرصه اقدامات مفیدی انجام داده است.

,

 

,

* اقدامات شهید تهرانی مقدم سبب غرور ملی است

, * اقدامات شهید تهرانی مقدم سبب غرور ملی است, * اقدامات شهید تهرانی مقدم سبب غرور ملی است,

انسیه شاه‌حسینی، کارگردان دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به این‌که داشتن توان موشکی، حق مسلم کشورمان است، بیان داشت: معتقدم هر ایرانی شرافتمند است و وقتی حرف از غرور ملی به میان می آیدهمه متحد و همدل و همزبان می شوند، مخصوصا زمانی که صحبت از توان دفاعی کشورمان به میان می آید و نباید از حق گذشت که اگر می بینیم که دشمنانمان پای میز مذاکره نشستند و با ما مذاکره کردند به دلیل توان و قدرت کشورمان بوده است و اگر ضعیف بودیم قطعا با زبان زور و تهدید با ما صحبت می کردند.

, انسیه شاه‌حسینی،, تهران نیوز, تهران نیوز,

وی عنوان کرد: شهید تهرانی مقدم از جمله کسانی است که سبب افزایش توان موشکی، نظامی و دفاعی ما شد و به این جهت احساس غرور و سربلندی می‌کنیم و واقعاً اگر افرادی همچون شهید تهرانی مقدم نبودند، وابسته بیگانگان بودیم و هویت امروز خود را نداشتیم.

,

 

,

* ضرورت ساخت فیلم و سریال با موضوع فعالیت‌های شهید تهرانی مقدم

, * ضرورت ساخت فیلم و سریال با موضوع فعالیت‌های شهید تهرانی مقدم, * ضرورت ساخت فیلم و سریال با موضوع فعالیت‌های شهید تهرانی مقدم,

محسن قاضی مرادی، بازیگر سریال «همسایه‌ها» در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به این‌که دشمن از توان نظامی و دفاعی و همچنین روحیه شهادت طلبی جوانان ایران زمین هراس دارد و به همین دلیل در تلاش است تا ما را از داشتن این توان و قدرت منع کنند، گفت: وظیفه هر هنرمندی است که توان دفاعی کشورمان را به خوبی نمایان کند تا جهان بداند که ایران با اتکا به خود می‌تواند خواب غفلت را بر دشمنان انقلاب منع کند.

, محسن قاضی مرادی, تهران نیوز, تهران نیوز,

وی تاکید کرد: ساختن فیلم وسریال با موضوع فعالیت‌های شهید تهرانی مقدم و همچنین ضرورت داشتن توان موشکی و دفاعی برای ایستادگی در برابر زورگویی‌های استکبار، از جمله مواردی است که باید بر روی پرده سینما و تلویزیون نمایان شود تا نسل امروزی بدانند که امنیت حال حاضر را مدیون افرادی هستیم که اکنون به شهادت رسیده‌اند.

,

 

,

* اگر امنیت نبود، هنرمندان هم نمی‌توانستند هنرنمایی کنند

, * اگر امنیت نبود، هنرمندان هم نمی‌توانستند هنرنمایی کنند, * اگر امنیت نبود، هنرمندان هم نمی‌توانستند هنرنمایی کنند,

نجات علی مرادی، برادر شهید و بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به توان نظامی و دفاعی کشورمان اظهار داشت: ایران با توان نظامی و موشکی خود سبب شده که دشمن حتی فکر حمله به داخل کشور را به خود راه ندهد و اگر چنین قدرتی نداشتیم، کشورمان هم وضعیتی مشابه سوریه وعراق داشت.

, نجات علی مرادی, تهران نیوز , تهران نیوز,

وی گفت: امنیت داخلی کشورمان باعث شده است که هنرمندان بتوانند به راحتی به نقش آفرینی در حوزه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی بپردازند و قطعاً اگر این امنیت نبود، هنرمند ما هم نمی‌توانست به هنرآفرینی خود بپردازند.

,

بازیگر سریال «توفان شن» خاطر نشان کرد: شهید تهرانی مقدم با ایثار و از خودگذشتگی خود سبب اقتدار ملی و افزایش توان نظامی کشورمان شد که واقعاً مدیون این رشادت‌هایش هستیم.

,

انتهای پیام/ م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه