اخبار داغ

دانشگاه کردستان سفیر وزارت علوم و تحقیقات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین شد

دانشگاه کردستان سفیر وزارت علوم و تحقیقات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین شد
دانشگاه کردستان در کنار دانشگاه‌های مازندران، یزد، رازی و علامه طباطبایی به عنوان دانشگاه منتخب از سوی وزارت علوم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین حضور یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قباد شفیعی در گفت‌وگو با  کرددانش با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های فعال در عرضه جهانی است، اظهار کرد: این نمایشگاه از ٨ تا ١٢ نوامبر مصادف با ١٧ تا ٢١ آبان‌ماه جاری دایر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

وی افزود: دانشگاه کردستان به عنوان یکی از 5 دانشگاه منتخب وزارت علوم در کنار دانشگاه‌های مازندران، یزد، رازی و علامه طباطبایی در این نمایشگاه حضور یافته است.

,


شفیعی با ذکر این نکته که حضور دانشگاه کردستان در نمایشگاه به بیشتر شناساندن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن  در سطح بین‌المللی کمک خواهد کرد، این امر را قدمی مثبت در راستای جذب دانشجویان خارجی، ایجاد ارتباطات جدید با دانشگاه‌های اتریش و دیگر دانشگاه‌های اروپایی برای انجام پروژه های تحقیقاتی جدید دانست.

,
,


معاون رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کردستان، اهم فعالیت‌های دانشگاه کردستان در طی نمایشگاه را شامل معرفی دانشگاه و استان کردستان، ارائه کتاب‌های چاپ شده دانشگاه در عرصه بین‌المللی که به زبان انگلیسی نشر یافته، معرفی استان کردستان به بازدید کنندگان در قالب ارائه پمفلت‌های آموزشی، بروشور، کتابچه راهنمای دانشگاه، سی‌دی‌های محتوایی، هدایای تبلیغاتی و برخی سوغاتی‌های مختص استان کردستان دانست.

,
,


وی در بخش دیگری از

,
,

سخنانش، به برگزاری «عصر ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی وین» به همت مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: مراسم عصر ایرانی در اتریش  با حضور سفیر ایران، رایزن فرهنگی ایران در اتریش، معاون وزیر ارشاد، رئیس اتریشی نمایشگاه و جمعی از حاضرین ایرانی و غیرایرانی حاضر در نمایشگاه برگزار شد. 

,


شفیعی با بیان اینکه نمایشگاه در دو غرفه وزارت فرهنگ و ارشاد و غرفه دانشگاه‌های وزارت علوم و تحقیقات برگزار شده است، گفت: در بخش علوم و تحقیقات، ٥ دانشگاه از جمله دانشگاه کردستان که به دلیل فعالیت شایان توجه در زمینه بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها و جذب دانشجویان خارجی انتخاب شدند بودند، حضور داشتند.

,
,


شفیعی در پایان دلیل حضور دانشگاه کردستان در بین 5 دانشگاه منتخب را تلاش مثبت دانشگاه در زمینه جذب و ارتباط‌گیری با دانشگاه‌های خارجی دانست و ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین برای جذب دانشجویان خارجی، تبادل دانشجویان مشترک، و برگزاری دوره هایکوتاه مدت و هم‌چنین انجام پروژه های مشترک اروپایی اقدامات شایان توجه‌ای صورت پذیرفت.

,
,


گفتنی است؛ دکتر قباد شفیعی به عنوان سفیر وزارت علوم و تحقیقات در جمع سفیر و مسئولین ایرانی و خارجی نمایشگاه وین در خصوص اهداف، ظرفیت‌ها، قابلیت و توانایی‌های دانشگاه‌های حاضر در نمایشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند.

,
,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه