اخبار داغ

یادداشت؛

نفس های آخر داعش و تنفس مصنوعی امریکا

نفس های آخر داعش و تنفس مصنوعی امریکا
همزمان با به شماره افتادن نفس های آخر تروریست های داعش و النصره در عراق و سوریه نقش غربی ها و در راس آنها امریکا در ایجاد این این گروه های تروریستی دوباره مطرح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، همزمان با به شماره افتادن نفس های آخر تروریست های  داعش و النصره  در عراق و سوریه نقش غربی ها و در راس آنها امریکا  در ایجاد این این گروه های تروریستی دوباره مطرح شده است. داعش گروه ترورستی که به اغراق دونالد ترامپ امریکا بانی آن بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

 

,

داعش محصول امریکاست، بیش پنج از سال از بحران آفرینی غربی، عربی در منطقه می گذرد. بحرانی که نتیجه اش هزاران کشته و زخمی در سوریه و عراق و در نهایت  انتشار ویروس تروریست در منطقه شد.

,

 

,

گروهکی که طبق اسناد وزارت دفاع امریکا کشور های غربی و عربی به ویژه خود آمریکا محور اساسی در ایجاد و پرورش آن بوده است.

,

 

,

علاوه بر این اسناد توجه به سخنان کیلینتون وزیر سابق خارجه امریکا  قابل تامل است. او گفته است که وقتی با صراحت اعلام کرده که نقش امریکا و سیا در 20 سال گذشته  در تاسیس گروه های تروریستی القاعده ، طالبان و داعش بی بدیل بوده است.

,

 

,

تفکر و دلار های عربی، وهابی نیز چاشنی سیاست های خصمانه امریکا علیه اسلام ناب محمدی شده است تا از این طریق بتواند مردم دنیا را فریب دهد.

,

 

,

وزیر خارجه امریکا در یک سخنرانی به صراحت علام می کند که: یادمان باشد که کسانی که امروز با آنها( داعش و القاعده) می جنگیم را خودمان در 20 سال پیش بوجود آورده ایم. ما کمک کردیم مشکلی ایجاد شود و امروز با همان مشکل می جنگیم، هنگامی که اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان حمله کرد ما با ایده ای زیرکانه  وارد پاکستان شدیم و نیروی مجاهدین را سازمان دهی و با انواع موشک های استینگر و سلاح های دیگر مجهز کردیم تا در افغانستان با شوروی بجنگند. موفق هم شدیم و شوروی ها افغانستان  را ترک کردندو ما گفتیم عالی شد و خدانگهدار!

,

 

,

نیروی متعصب و آموزش دیده را در افغانستان رها کردیم که تا دندان مسلح بودند. صادقانه بگویم که این کشور ها را در آشفتگی و نابسمانی رها کردیم!

,

 

,

سخنانی که البته از طرف جان کری وزیر امور خارجه امریکا هم تایید می شود. امریکا در پیدایش داعش نقشی اساسی داشت. امریکایی که به خیال اینکه با پیدایش و قدرت گرفتن داعش بشار اسد به کنار می رود این گروه تروریستی را به حال خود گذاشته بود. اما شد آنچه نباید می شد.

,

 

,

خوشبختانه با روند پیروزی های پی در پی و مستمر نیروهای بسیج مردمی و ارتش سوریه و عراق خواب امریکا یی ها برای خاور میانه تبدیل به کابوسی شد که دامن گیر رژیم صهیونیستی هم شده است.

,

 

,

سایت ویکیلیکس هم با انتشار 1700 ایمیل های شخصی کیلینتون درباره ارسال سلاح به داعشی ها و القاعده از تلاش امریکا برای تغیر رژیم در سوریه پرده برداشت.

,

 

,

اسنودن افشاگر معروف امریکایی فاش می کند که سرکرده داعش دوره ای فشرده یکساله را در امریکا زیر نظر عوامل موساد پشت سر گذاشته است.

,

 

,

ترامپ نیز در تبلیغات انتخابی خود علنا از اوباما و کیلینتون برای اینکه داعش را درست کرده اند نام می برد.

,

 

,

پروژه ای که به قول رئیس سابق سازمان سیا طرحی است برای درگیر کردن جهان اسلام  با طایفه گرایی و تعصب گرایی که از این طریق با دست مسلمان نماها ریشه اسلام را بزند.

,

 

,

هدف اصلی نفوذ امریکا در منطقه است، حالا این روزها امریکایی ها بدون توجه به این مسائل به دنبال سند سازی و جنگ روانی علیه ایران هستند.

,

 

,

 مسعود فراهانی

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه