اخبار داغ

زائران اربعین چند دقیقه مکالمه داشتند؟

زائران اربعین چند دقیقه مکالمه داشتند؟
مسئول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات از برقراری ۴۸ میلیون دقیقه مکالمه میان ایران و عراق در ایام اربعین امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مهر، مسئول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات از برقراری ۴۸ میلیون دقیقه مکالمه میان ایران و عراق در ایام اربعین امسال خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 اسماعیل رادکانی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی حجم مکالمات زوار اربعین حسینی نسبت به سال گذشته، گفت: تا نیمه شب ۲۰ آبان ماه، حدود ۴۸ میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق انجام شده و پیش بینی ما این است که تا دو روز آینده این رقم به بیش از ۵۰ میلیون دقیقه مکالمه، افزایش می یابد.

,

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین سال گذشته، ۳۵ میلیون دقیقه مکالمه بین کشورهای ایران و عراق مبادله شده است ، تاکید کرد : حجم ترافیک مبادله شده امسال در مقایسه با سال گذشته، افزایش ۴۰ درصدی را نشان می دهد.

,

رادکانی تصریح کرد : از حدود ۴۸ میلیون دقیقه مکالمه، بیش از ۱۸ و نیم میلیون دقیقه وارده از عراق و بیش از ۲۹ و نیم میلیون دقیقه صادره از ایران است.  

,

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: امسال آمار زوار اربعین حسینی(ع) افزایش داشته است؛ اما در حوزه ارتباطات، مشکل خاصی گزارش نشده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه