اخبار داغ

یادداشت؛

تلاش مجدانه جهت آزادی جوجه عقاب وحشی

تلاش مجدانه جهت آزادی جوجه عقاب وحشی
دستگاه های امنیتی-قضایی باید هوشیار بوده و اجازه ندهند رفع فیتلر این گنجشک آبی مجرم اما به ظاهر مظلوم توئیتر که فتنه 88 نشان داد جوجه ی دو عقاب آرم سازمان جاسوسی-تروریستی CIA و آژانس امنیت ملی آمریکا NSA است باعث بحرانی دیگر گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سال 1388 مصادف با 2009 میلادی فتنه ای با طرح و برنامه ای از پیش تعیین شده توسط سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی و با مدیریت عوامل مزدور داخلی در ایران اسلامی در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شفافیت حضور میدانی و پشتیبانی همه جانبه ی رژیم های صهیونیستی متخاصم با انقلاب اسلامی در فتنه گواه عزم جزم دشمنان بر از میان برداشتن این انقلاب الهی به زعم خیال خام اندیش خود دارد.

,

اوباما حمایت از آنچه جنبش سبز(فتنه گران) می نامید را یکی از اهداف استراتژیک آمریکا دانست.هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا قطعنامه 1929شورای امنیت سازمان ملل را در حمایت از آنچه جنبش سبز(فتنه گران) میدانست اعلام کرد.

,

نتانیاهو به صراحت گروه موسوم به اصطلاح طلبان(فرماندهان میدانی فتنه 88) را بزرگترین سرمایه اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در ایران نامید.شیمون پرز آنان(اصلاح طلبان(افسادطلبان)) را نماینده اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در جنگ با رژیم اسلامی(نظام مقدس اسلامی) می نامد.

,

و اعلام نظرهای متعدد دیگر از این دست که توسط مقامات دولت های صهیونیستی جهان به کرات تکرار میشد.

,

در این بین هیلاری کلینتون در اظهارنظری که محل بحث امروز حقیر است در اجلاس سالانه سابان فوروم(Saban Forum) واقع در موسسه بروکینگز(Brookings Institution) در تاریخ 5 دسامبر 2014 بیان می دارد:

, Saban Forum, Brookings Institution,

شما نمیتوانید تصور کنید ما چه کمک هایی به معترضان(فتنه گران) انجام دادیم."توئیتر"(Twitter) در زمان حوادث 88 ایران(فتنه 88) بدنبال دو ماه تعطیلی جهت تعمیرات بود اما ما دستور دادیم که جهت کمک به معترضان(فتنه گران) این کار انجام نشود تا آنان(فتنه گران) بتوانند از این طریق با یکدیگر ارتباط داشته باشند!!!

, Twitter,

, ,

مقر مرکزی موسسه بروکینگز در واشنگتن

, مقر مرکزی موسسه بروکینگز در واشنگتن,

, , ,

سابان فوروم 2014

, سابان فوروم 2014,

 

,

, ,

هیلاری کلینتون در کنفرانس سالانه مذکور سابان فوروم(2014)

, هیلاری کلینتون در کنفرانس سالانه مذکور سابان فوروم(2014),

, , ,

متن اظهارات موردنظر هیلاری کلینتون در کنفرانس سابان فوروم

, متن اظهارات موردنظر هیلاری کلینتون در کنفرانس سابان فوروم,

وی در سال 2009 نیز چنین اظهاراتی را به شکلی دیگر بیان داشته بود که در فیلم پائین آن را ملاحظه خواهید کرد.

,

, ,

 

,

اظهارات هیلاری کلینتون در سال 2009

, اظهارات هیلاری کلینتون در سال 2009,

حضرت امام خامنه ای(روحی فداء) در 29 آبان ماه 1392 در جمع 50 هزار نفری فرماندهان بسیجی سراسر کشور بیان داشتند: در همین زمانِ رئیس جمهور کنونى آمریکا، در فتنه‌ى ۸۸ یکى از این شبکه‌هاى اجتماعى - که میتوانست عامل فتنه و فتنه‌گران قرار بگیرد - احتیاج به تعمیر داشت؛ دولت آمریکا از او خواست تعمیراتش را عقب بیندازد؛ امیدوار بودند که بتوانند با این کارهاى رسانه‌اى و شبکه‌ى فِیسبوک و توییتر و امثال اینها، نظام جمهورى اسلامى را براندازند؛ خیالهاى احمقانه‌ى خام! لذا نگذاشتند تعمیراتش را در آن برهه انجام بدهد، گفتند تأخیر بینداز، فعلاً بِرِس به این کار واجب‌تر. همه‌ى وسائل و ابزارها را به خط کردند در مقابل نظام جمهورى اسلامى.

, حضرت امام خامنه ای(روحی فداء) در 29 آبان ماه 1392 در جمع 50 هزار نفری فرماندهان بسیجی سراسر کشور بیان داشتند: در همین زمانِ رئیس جمهور کنونى آمریکا، در فتنه‌ى ۸۸ یکى از این شبکه‌هاى اجتماعى - که میتوانست عامل فتنه و فتنه‌گران قرار بگیرد - احتیاج به تعمیر داشت؛ دولت آمریکا از او خواست تعمیراتش را عقب بیندازد؛ امیدوار بودند که بتوانند با این کارهاى رسانه‌اى و شبکه‌ى فِیسبوک و توییتر و امثال اینها، نظام جمهورى اسلامى را براندازند؛ خیالهاى احمقانه‌ى خام! لذا نگذاشتند تعمیراتش را در آن برهه انجام بدهد، گفتند تأخیر بینداز، فعلاً بِرِس به این کار واجب‌تر. همه‌ى وسائل و ابزارها را به خط کردند در مقابل نظام جمهورى اسلامى., حضرت امام خامنه ای(روحی فداء) در 29 آبان ماه 1392 در جمع 50 هزار نفری فرماندهان بسیجی سراسر کشور بیان داشتند: در همین زمانِ رئیس جمهور کنونى آمریکا، در فتنه‌ى ۸۸ یکى از این شبکه‌هاى اجتماعى - که میتوانست عامل فتنه و فتنه‌گران قرار بگیرد - احتیاج به تعمیر داشت؛ دولت آمریکا از او خواست تعمیراتش را عقب بیندازد؛ امیدوار بودند که بتوانند با این کارهاى رسانه‌اى و شبکه‌ى فِیسبوک و توییتر و امثال اینها، نظام جمهورى اسلامى را براندازند؛ خیالهاى احمقانه‌ى خام! لذا نگذاشتند تعمیراتش را در آن برهه انجام بدهد، گفتند تأخیر بینداز، فعلاً بِرِس به این کار واجب‌تر. همه‌ى وسائل و ابزارها را به خط کردند در مقابل نظام جمهورى اسلامى,

, ,

دیدار با 50 هزار تن از فرماندهان بسیجی سراسر کشور در مصلی امام خمینی(س) تهران(1392)

, دیدار با 50 هزار تن از فرماندهان بسیجی سراسر کشور در مصلی امام خمینی(س) تهران(1392),

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

سخنرانی روشنگرایانه ی حاج حسین شریعتمداری و اشاره به اسناد مختلف درباره فتنه 88

, سخنرانی روشنگرایانه ی حاج حسین شریعتمداری و اشاره به اسناد مختلف درباره فتنه 88,

 

,

نکته ی قابل تامل در این میان این است که شبکه ضداجتماعی-صهیونیستی توئیتر(Twitter) در روز 21 مارس 2006 میلادی ایجاد شد و همانطور که در بالا ذکر نمودم فتنه 88 در سال 2009 یعنی دقیقاً سه سال و اندی بعد از ساخت این شبکه ی ضداجتماعی ِصهیونیستی بوقوع پیوست.

, Twitter,

, ,

سالروز بنیان گذاری و ایجاد شبکه ضداجتماعی-صهیونیستی توئیتر

, سالروز بنیان گذاری و ایجاد شبکه ضداجتماعی-صهیونیستی توئیتر,

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوم حسن فریدون(روحانی) در مصاحبه با ایسنا در 17 آبان ماه 96 بیان میدارد: پیگیر رفع فیلتر توئیتر هستم!!!

, پیگیر رفع فیلتر توئیتر هستم!!!,

, ,

مصاحبه آذری جهرمی با ایسنا

, مصاحبه آذری جهرمی با ایسنا,

موضوع جایی جالبتر می شود که 21 مارس(سالروز ایجاد توئیتر صهیونیستی) 2018 دقیقاً مصادف با 1 فروردین 97 خواهد بود و بی شک عوام فریبان و دنباله های فتنه 88 و مزدوران صهیونیسم جهانی در داخل بدنبال آنند که رفع فیلتر توئیتر را عیدی خود به مردم ایران اسلامی(حماسه سازان یوم الله 9 دی) معرفی نمایند و از این شبکه ضداجتماعی که توسط سرویس های جاسوسسی-تروریستی رژیم های صهیونیستی اداره می گردد رفع اتهام و عملکرد فتنه گرایانه دائمی آن علی الخصوص در فتنه 88 را تطهیر نموده و این بستر را آماده ی فتنه ای دیگر در سال 1400 و انتخابات آینده ریاست جمهوری نمایند.

,

, ,

, ,

بی شک اهل تحقیق با کمی دقت نظر خواهند دانست که همانطور که از فاصله 2006 تا 2009 سه سال بود فاصله 2018 تا 2021 نیز سه سال است و به نظر حقیر این نشانه ها را باید جدی گرفت و دستگاه های امنیتی-قضایی باید هوشیار بوده و اجازه ندهند رفع فیتلر این گنجشک آبی مجرم اما به ظاهر مظلوم توئیتر که فتنه 88 نشان داد جوجه ی دو عقاب آرم سازمان جاسوسی-تروریستی CIA و آژانس امنیت ملی آمریکا NSA است باعث بحرانی دیگر گردد.

, CIA, NSA,

, ,

نظر جالب جک دورسی مدیر توئیتر صهیونیستی در رابطه با توئیتر به عنوان عامل اصلی رای آوری ترامپ

, نظر جالب جک دورسی مدیر توئیتر صهیونیستی در رابطه با توئیتر به عنوان عامل اصلی رای آوری ترامپ,

 

,

, ,

آرم آژانس جاسوسی-تروریستی امنیت ملی آمریکا(NSA)

, آرم آژانس جاسوسی-تروریستی امنیت ملی آمریکا(NSA),

 

,

, ,

آرم سازمان جاسوسی-تروریستی سیا(CIA)

, آرم سازمان جاسوسی-تروریستی سیا(CIA),

والسلام علی من اتبع الهدی

,

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی

, سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه