اخبار داغ

چند سؤال در پی یک یادداشت؛

آیا در نبرد اقتصادی اقدام عملی و انقلابی صورت گرفته؟

آیا در نبرد اقتصادی اقدام عملی و انقلابی صورت گرفته؟
نویسنده اسدآبادی می‌گوید: این روزها که گردوغبار جنگ و نابودی داعش در حال فروکش است، آیا برای بازسازی و بدست گرفتن بازار اقتصادی بعد از جنگ برنامه داریم؟ آیا سرداری همانند حاج قاسم نامی در مدیریت اقتصادی برای دفاع از دستآوردهای پس از جنگ تربیت کرده‌ایم؟ در اندک فرصت باقی مانده مسئولان امر دست به کار شوند و اقدام عملی و انقلابی را آغاز کنند؛
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ قاسمعلی زارعی نویسنده اسدآبادی نوشت: استخوان‌های داعش در منطقه عراق وشام علی‌رغم شیطنت‌ها و حمایت‌های دنیای غرب از اینان،  در حال خرد شدن است یا شاید خرد شده است، چراکه دیگر شبکه‌های ماهواره ایی در رأس آن پیر استعمار این شمرهای زمان و خبیث ترین انسان نماها  را دولت اسلامی نمی‌نامند؛ این یعنی آنها هم این شکست را یواشکی پذیرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛,

این شدنی نبود مگر با پایمردی و شجاعت مردان این سرزمین و مردمی که به انتخاب راهشان ایمان داشتند.

از طرفی این تلاش‌ها  از جنبه نظامی و سیاسی و جغرافیایی سیاسی برای کشور و ملت ما یک موفقیت و پیروزی بزرگ است و قطعا"  آیندگانی که در سر فصل بخشی از تاریخ کشورمان آنرا بخوانند، به این توفیقات افتخار خواهند کرد.

در این میان نام سرداران بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی که این حماسه را فرماندهی و مدیریت کردند  ورد زبانها شد و بسیجیان و سردارانی شهیدی  چون حسین همدانی که البته جزعی از سرمایه های کشور بودند برای همیشه تاریخ ماندگار شدند؛

اما این روزها گرد و خاک وغبار جنگ در حال فروکش است و چند صباحی دیگر در میدان نبرد نظامیان پایان مأموریت جنگی خود و نابودی داعش را در آن بلاد اعلام می‌کنند،  پایان جنگ نظامی یعنی آغاز بازسازی خرابی‌های  فراوانی که روی دست مانده است.

حال چند سئوال اساسی مطرح است:
*آیا برای بازسازی و بدست گرفتن بازار اقتصادی بعد از جنگ برنامه داریم؟

*آیا این سازماندهی را در کشور آماده کردیم تا مهندسان و معماران در مدیریت بازسازی این مناطق حضوری فعال داشته باشند؟

آیا تولیدکنندگان مان برنامه ایی برای تثبیت جای پای خود در بازار کالاهای مصرفی پس از جنگ  را فراهم  نموده اند؟

آیا مجموع کاریابی و مدیریت ایجاد اشتغال برای حضور مؤثر نیروی کار در این بازسازی برنامه‌ای دارد؟

آیا  سرداری همانند حاج قاسم سلیمانی  نامی در مدیریت اقتصادی برای دفاع از دستآوردهای پس از جنگ تربیت کرده‌ایم تا علم بر دست در نوک پیکار ایستاده و فرمانده اقتصادی باشد؟

اگر جواب این سوالات منفی است، پیشنهاد می‌شود در اندک فرصت باقی مانده مسئولان امر دست به کار شوند و اقدام عملی و انقلابی را آغاز کنند؛

ممکن است محدودیت و کمبودهایی هم وجود داشته باشد؛ ولی بدانند بایک تفکر و اقدام انقلابی به فضل الهی موانع پیش رو برداشته خواهد شد؛ چرا که بازار رقابت در اقتصاد پیچیده تر از جنگ شهری نیست.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه