اخبار داغ

واکنش عضو شورا به پروژه تعطیل‌شده شهرداری

واکنش عضو شورا به پروژه تعطیل‌شده شهرداری
رئیس شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به اینکه باید منتظر رأی نهایی باشیم اما در حال حاضر میگلی نژاد حق امضاء و هیچ‌گونه اختیاراتی در شهرداری ندارد و قانون خاتمه کار شهردار به‌صورت مکتوب اعلام‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به وضعیت شهردار فعلی بندر بوشهر، گفت: جلسه فوق‌العاده شورا در مورخ ٩٦/٨/٢٠ در صحن شورا با حضور کلیه اعضا با دستور جلسه بررسی وضعیت ادامه فعالیت شهردار غلامعلی میگلی نژاد برقرار و تصمیم‌گیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

, ,

دهدار اظهار کرد: طی نامه شماره ٢٣٨٢/ش مورخ ٩٦/٨/١٧ به شهردار ابلاغ‌شده است تا با توجه به اتمام زمان تعیینی موضوع استفساریه ماده‌واحده قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان، نسبت به ارائه مستندات مربوط به ایثاری گری خود اقدام کند که متعاقباً شهردار به‌موجب نامه شماره ١٨٥١٢ مورخ ٩٦/٨/٢٠ شرحی در خصوص مجروحیت خود به شورا ارسال کرد.

,

وی ادامه داد: طی استعلام مأخوذه از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر به شماره ٦٠/ص د م/٦٧١ مورخ ٩٦/٨/٢٠ اعلام شد غلامعلی میگلی نژاد اقدام مؤثری در راستای تکمیل پرونده مربوط به ایثارگری انجام نداده‌اند، همچنین سازمان بازرسی به‌موجب نامه شماره ١٧٩١٢١ مورخ ٩٦/٨/٢٠ به شورا اعلام داشته غلامعلی میگلی نژاد مشمول موارد مستثنی عنوان‌شده در تبصره ١ قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌باشند.

,

رئیس شورای شهر بوشهر افزود: با بررسی مستندات ارائه‌شده توسط شهردار استعلام مأخوذه از اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر و همچنین نامه اداره کل بازرسی استان بوشهر، شرایط قانونی موضوع استثنائات تبصره یک ماده‌واحده فوق الا شاره  نسبت به وی احراز نگردید و اعضای شورا مستند به اختیارات و تکلیف موضوع‌بند د تبصره ٤ ماده ٧١ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی، با شش رأی موافق و سه رأی ممتنع به عدم احراز شرایط قانونی وی جهت تصدی سمت شهردار رأی دادند.

,

دهدار ضمن اشاره به اینکه مرجع رسیدگی به مصوبات شورا فرمانداری است، تأکید کرد: انتخاب شهردار به عهده شورا است و میگلی نژاد نیز از منتخبین همین شورا بوده است اما به دلیل محدودیت‌های قانونی تصمیمات دیگری گرفته‌شده است.

,

رئیس شورای شهر در پاسخ خبرنگار سپاس در خصوص اختیارات فعلی میگلی نژاد در شهرداری، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه باید منتظر رأی نهایی باشیم اما در حال حاضر میگلی نژاد حق امضاء و هیچ‌گونه اختیاراتی در شهرداری ندارد و قانون خاتمه کار شهردار به‌صورت مکتوب اعلام‌شده است.

, سپاس,

لایحه ایجاد باشگاه غواصی تصویب شد

,

روح‌الله نصرتی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر بوشهر، گفت: طرح ایجاد باشگاه غواصی در کمیسیون سرمایه‌گذاری مطرح و به دلیل اینکه یک اقدام جدیدی در بندر بوشهر است مورد تائید قرار گرفت.

,

, ,

نصرتی اظهار کرد: ایجاد باشگاه غواصی در شهر بوشهر با رویکرد علمی ورزشی باید در سالهای گذشته مورد تائید و ایجاد می‌شد و باید تلاش کنیم که در آینده توسعه داشته باشد.

,

بی‌توجهی مدیریت شهری به وضعیت پارک‌های ساحلی

,

مهرداد آسایش عضو شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به اینکه تیم دریانوردان ساحلی محل برگزاری بازی‌های خود را به دهکده گردشگری انتقال داده است، مجموعه ورزشی در خیابان ساحلی بوشهر در حال فرسوده‌شدن است که باید بهسازی شود.

,

عضو شورای شهر اظهار کرد: با توجه به مطلوب شدن هوای بوشهر و حضور گردشگران در مرکز استان باید در نوار ساحلی سرویس‌های بهداشتی سیار ایجاد شود.

,

, ,

وی افزود: شهرداری باید برای رفاه شهروندان پیمانکارانی برای نگهداری آلاچیق‌های ساحل بوشهر انتخاب کند و خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهد.

,

واکنش عضو شورا به پروژه تعطیل‌شده

,

اکبر توسلی عضو شورای شهر بوشهر گفت: پروژه فانوس دریایی با توجه به ابهاماتی که در کمیت و کیفیت و مکان‌یابی که داشت مدتی تعطیل شد که طی چند روز گذشته توسط شهرداری پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

وی ادامه داد: از ریاست شورای شهر درخواست دارم به شهرداری تذکر دهد که نسبت به پروژه‌هایی که شورا به مجموعه شهرداری واگذار می‌کند توجه داشته باشد.

,

, ,

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: یکی از شهروندان بوشهری در پیامی تصاویر آلاچیق‌های نوار ساحلی بندر بوشهر که از کمترین شرایط ایمنی برخوردار هستند را برایم ارسال کرد که باید به این موضوع رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه