اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی تفت:

طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در مدارس تفت اجرا می شود

طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در مدارس تفت اجرا می شود
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تفت از اجرای طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در مدارس این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، گفت: طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد با هدف آموزش مهارت های جرآت ورزی و مهارت نه گفتن ، با برگزاری مسابقات عکاسی ، روزنامه دیورای و ... و نمایشگاه ، در مدارس و مهدهای شهرستان اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت,

مجید فصاحت با بیان اینکه اهداف دفتر پیشگیری از اعتیاد در سه سطح پیشگیری از رخداد اعتیاد ، به تعویق انداختن سن اعتیاد و پیشگیری از پیشروی به سوی اعتیاد کامل ، قابل اجرا است، افزود: دفتر پیشگیری از اعتیاد بهزیستی شهرستان در نظر دارد با برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دبیرستان های دخترانه و پسرانه شهرستان گامی موثر در جهت کاهش روند نزولی سن اعتیاد بردارد.

,

وی با اشاره به اینکه این دفتر در سال گذشته طرح پیشگیری از استعمال قلیان را با شعار ( قلیان دروازه ورود به اعتیاد ) اجرا کرده است گفت : در سال 95  این طرح با هدف هشدار و آگاه سازی به خانواده ها در پارک ها ، مدارس ، دانشگاهها و مهد های کودک اجرا شد و در خلال آن نمایشگاه اعتیاد ، جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان و ... نیز برگزار گردید.

,

فصاحت در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و همیاری همه نهادهایی که به نحوی با موضوع اعتیاد دست در گریبان هستند ، شاهد کاهش این آسیب و اثرات آن در شهرستان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه