اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان خبر داد:

ارسال کمک های موردنیاز به استان کرمانشاه/ زلزله در همدان خسارتی نداشته است

ارسال کمک های موردنیاز به استان کرمانشاه/ زلزله در همدان خسارتی نداشته است
مدیر کل مدیریت بحران استان همدان گفت: با توجه به اینکه همدان معین استان کرمانشاه است از همان ساعات اولیه وقوع حادثه کمک های موردنیاز این استان ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیمردان طالبی در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه زلزله در استان خسارت مالی و جانی نداشته است گفت: بعد از وقوع زلزله طی تماس هایی با مراکز شهرستانها وضعیت آنها بررسی شد و خوشبختانه زلزله  هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشته  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

مدیر کل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان اینکه ما از همان ساعات اولیه به استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده بودیم گفت: با توجه به اینکه همدان  معین استان کرمانشاه است از همان ساعات اولیه کمک های  مورد نیاز استان کرمانشاه را اعزام کردیم.

,

 

,

وی ادامه داد: در جلسه دیشب ستاد بحران استان قرار شد  تمامی مدیران استان قرار شده با مدیران استان کرمانشاه در تماس باشند تا نیازهای آنان را برآورده کنند.

,

 

,

مدیر کل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار کرد: تمامی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی همدان در حالت آماده باش هستند و آمادگی پذیرش مصدومان از استان کرمانشاه را دارند.

,

 

,

وی در پایان به بیان آماری از کمک های ارسالی به استان کرمانشاه پرداخت و گفت: تاکنون 21 اتوبوس امبولانس و 5 امبولانس ، تیم های اسکان اضطراری و نجات ، پنج هزار تخته پتو، یک دستگاه بیل مکانیکی ، یک دستگاه تریلر دویست چراغ  و همچنین اقلام خوراکی ای همچون  چهارصدو بیست کیلو خرما، هشت هزار و پانصد کنسرو و هزار بطری روغن جهت تامین تغذیه خسارت دیدگان ارسال شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه