اخبار داغ

خطر جدی کمین شناورهای صیادی و سفاری در دلوار

خطر جدی کمین شناورهای صیادی و سفاری در دلوار
صیادان دلواری خواستار نظارت بیشتر بر سایت های پرورش میگو درحواشی اسکله صیادی و شناورهای خارجی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ تعدادی از صیادان دلواری در گفت و گو با خبرنگار سپاس افزودند: ما صیادان با سابقه بیش از 15 سال کار در دریا بدون دریافت کمترین تسهیلات ارزان قیمت بانکی طی چند سال گذشته تا کنون دچار مشکلات زیادی شده ایم که نیاز است مسئولین به این مشکلات بعد از 15 سال سختی دریا اقدامی انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل ازسپاس؛ ,

صیادان دلواری در ادامه از مسئولین نیز جهت بازدید از پرورش ماهی در قفس که مخفیانه و حتی دور از چشم مسئولین  و مردم در جنوب بخش که توسط پایتخت نشینان  اجراء میشود خواستار شدند.

,

این صیادان با بیان اینکه دقیقا  نه  تنها  اراضی  ساحل به  بهانه های واهی  و توجیه های  که در جهت  اخذ تسهیلات بانکی بکار می رود بلکه معیشت صیادان  منطقه  را به تعطیلی کشانده  و سرمایه مردم را به زوال کشیدن و همینطور خطر جدی در  تردد شناور های  صیادی و سفاری به وجود آورده اند. 

,

یکی از صیادان که سابقه بیش از 15 سال کار دریا در کارنامه خود دارد اظهار داشت: شیلات استان باید نظارت بیشتری در این بخش داشته باشد جون به تبعیت از پایتخت نشینان  نه تنها صنعت  صید و صیادی را به نابودی کشانده می شود بلکه با  ایجاد طرح  پرورش ماهی و میگو  محفلی در جهت پرورش معتادان، تامین و فروش  مایحتاج  معتادان و همچنین محفلی امن برای کارهای  غیر اخلاقی شده است.

,

صیادان دلواری ضمن اعتراض  خود به این گونه طرح ها در بخش دلوار افزودند: اگر از این طرح ها نظارت قوی صورت نگیرد و یا به طور کلی جمع اوری نشود،در آینده ای نزدیک باید منتظر ماند تا خطرات جدی و جبران ناپذیری برای شناورهای سفاری و صیادی اتفاق بیافتد.

,

انتظار میرود نماینده های مردم درمجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان، مسئولین بخش، شهرستان و استان با  عزمی جدی و در حمایت از معیشت و سلامت مردم و رفع این مشکلات اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه