اخبار داغ

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی مطرح کرد؛

فراخواندن سعدالحریری به عربستان رفتاری خارج از روابط متعارف دیپلماتیک است/تلاش عربستان برای ایفای نقش قیمومیت سیاسی در منطقه

فراخواندن سعدالحریری به عربستان رفتاری خارج از روابط متعارف دیپلماتیک است/تلاش عربستان برای ایفای نقش قیمومیت سیاسی در منطقه
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:عربستان با گزافه گویی ها بر علیه ایران، آتش افروزی در یمن و اخیرا در ماجرای سعد حریری و تهدید لبنان به جنگ در پی ایفای نقش قیمومیت سیاسی در منطقه به ویژه در جهان عرب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با آرمان کرمان ؛ضمن ابراز همدردی در خصوص زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه و جان باختگان تعدادی از هموطنان اظهار کرد:حوادث پیش آمده در عربستان و فراخواندن نخست وزیر مستقل یک کشور به کشور دیگر به منظور استعفا، حادثه ای کم سابقه سیاسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

وی در ادامه افزود:این اقدام زیر پا گذاشتن تمامی اصول در اقتدار و  روابط سیاسی یک کشور است و به نوعی رفتار باج گیرانه، قدر مابانه و رفتاری خارج از روابط متعارف دیپلماتیک می باشد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان اینکه آل سعود با رفتار عجولانه خود تلاش برای بزرگ نمایی خود دارد، تصریح کرد: بی تردیدی تمامی این اقدامات در راستا به آشوب کشیدن و نا امنی منطقه است تا بتواند به اهداف خود برسدو به مقامات اسلامی آسیب زنند و خوش خدمتی خود را به رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان دهند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه زمان و دوران این گونه رفتارها گذشته است،ابراز کرد:افکار عمومی منصف عالم بر این رفتار صحه نمیگذارند و بیش از گذشته این رژیم را منزوی خواهد شد و این رفتار آسیب های جدی و غیر قابل جبران برای این نظام پوشالی پیش خواهد آورد.

,

این مقام مسئول با اشاره به تند شدن آتش کینه توزانه عربستان نسبت به ایران و اسلام محمدی ابراز کرد: عربستان با گزافه گویی ها بر علیه ایران، آتش افروزی در یمن، تنش با قطر، حمایت همه جانبه از گروه های تروریستی و تکفیری، همراهی پیدا و پنهان با آمریکا و رژیم صهیونیستی و اخیرا در ماجرای سعد حریری و تهدید لبنان به جنگ در پی ایفای نقش قیمومیت سیاسی در منطقه به ویژه در جهان عرب است.

,

 
حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با تاکید بر این که حزب الله از گروه های پیشرو و ستون های مهم مقاومت است، بیان کرد: بازداشت حریری شاید در ظاهر تلاشی در جهت تضعیف دولت لبنان و اعلام جنگ به او باشد اما هدف غایی آن بی تردید به چالش کشیدن و تضعیف حزب الله و ملت لبنان و به زعم خودشان زهرچشم گرفتن از ایران است اما قطعا در صورت بروز هر اتفاقی که آتش جنگ در لبنان برافروخته شود عربستان در آن منجلاب غرق خواهد شد.

,
,

 
این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با تأکید بر واهی بودن ادعاهای ملک سلمان و پسرش خاطر نشان کرد: عربستان به مانند بچه ای است که می خواهد با شاخ و شانه کشیدن خود را بزرگ نشان دهد واز دام تضعیف و سرنگونی و پاسخگویی به مردم دربند عربستان که چون آتشی زیرخاکستر هستند برهاند. اما نتیجه این حماقت ها و در راس آنها تضعیف بازوهای ایران و ائتلاف مقاومت چیزی جز همان سرنگونی و تو دهنی خوردن نیست.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه