اخبار داغ

رییس جدید دادگستری شهرستان کنگان معارفه شد + تصویر

رییس جدید دادگستری شهرستان کنگان معارفه شد + تصویر
رییس جدید دادگستری شهرستان کنگان با حضور رییس کل دادگستری استان بوشهر و جمعی از مسئولان محلی و معتمدین معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس، رییس کل دادگستری استان بوشهر در این آیین که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی با حفظ کیفیت و دقت در کار ، اولویت مهم دستگاه قضایی در استان بوشهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،,

دکتر علی جمادی افزود: به همت دستگاه قضایی در استان و با همکاری مردم و مسئولان مشکلات به حداقل ممکن رسیده و رسیدگی به پرونده ها در محاکم قضایی شتاب خوبی گرفته است.

,

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از جرم عنوان داشت: همه دستگاهها و حتی مردم باید تلاش کنند با همکاری و همدلی زمینه را برای پیشگیری از جرم فراهم کنند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت شهرستان های کنگان و عسلویه به لحاظ حضور صنعت بیان نمود: خوشبختانه ضریب امنیت در دو شهرستان مهم و صنعتی کنگان و عسلویه بالاست و این حاصل همیاری مردم و همدلی مسئولان و تلاش مستمر و شبانه روزی سیستم قضایی و امنیتی است.

,

جمادی در پایان ضمن تشکر از تلاش های چندین ساله رییس سابق دادگستری کنگان اظهار امیدواری نمود: رییس جدید دادگستری بتواند با حفظ استقلال دستگاه قضا و در سایه تعامل با مردم و مسئولان وظایف محوله را انجام دهد.

,

امام جمعه کنگان نیز گفت: حضور حضرت آیت الله آملی لاریجانی بعنوان یک مجتهد جامع الشرایط در راس دستگاه قضا از افتخارات قوه قضائیه در نظام اسلامی است.

,

حجت الاسلام محمود محمودی در ادامه با استناد به آیات و روایات و نیز مستنداتی از قانون اساسی در خصوص جایگاه قاضی و اهمیت قضاوت اشاره و با تاکید بر ضرورت دانش افزایی در دستگاه قضایی بیان نمود: به روز شدن دانش قضات و نو شدن دانش قضایی یک ضرورت است.

,

ضرورت توجه به مشورت های دلسوزانه و خیرخواهانه ، پرهیز از شتابزدگی در خصوص سیستم قضایی و لزوم مراقبت در جهت توطئه های دشمن در خصوص تضعیف سیستم قضایی ، تقدیر از زحمات رییس سابق دادگستری و آرزوی توفیق برای ریاست جدید دادگستری از دیگر سخنان امام جمعه کنگان بود.

,

فرماندار کنگان نیز گفت: به برکت تلاش سیستم قضایی و دیگر اعضای شورای تامین و همیاری مردم ، شهرستان صنعتی و مهم کنگان در حال حاضر از امن ترین نقاط استان و کشور است.

,

عبدالنبی یوسفی افزود: امنیت یکی از مهمترین مولفه های توسعه و پیشرفت جامعه است که باید همه قدردان و شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم.

,

وی ضمن تقدیر از خدمات رییس سابق و رییس جدید دادگستری کنگان ، از تلاش و همت بلند آنها در تامین امنیت و رسیدگی به دعاوی حقوق بویژه در حوزه صنعت و حل مشکلات جامعه کارگری تشکر کرد.

,

رییس سابق دادگستری کنگان نیز گفت: ماهانه 170 پرونده قضایی در دادگستری شهرستان کنگان تشکیل شده است.

,

شعبان کاویان پور با بیان اینکه رسیدگی به پرونده ها با نهایت دقت همراه بوده بیان داشت: خوشبختانه چند پرونده ای که به دیوان عدالت اداری ارجاع شده بود ، احکام صادره مورد تایید این دیوان قرار گرفت و این خود نشان از سلامت و دقت بالای قضاوت در این مجموعه قضایی دارد.

,

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی مردم و مسئولان ، توفیقات حاصله را ناشی از فضای همدلی و اتحاد در شهرستان دانست و گفت: مردم کنگان و خوبی ها و همراهی و حمایت های مستمر آنها از سیستم قضایی را هرگز فراموش نخواهم کرد.

,

رییس جدید دادگستری و دادستان سابق کنگان نیز گفت: برخورد قاطع با جرائم بویژه قاچاق یکی از اقدامات مهم در 16 ماه مسئولیت ام در دادستانی بوده ، بگونه ای که با تلاش ماموران انتظامی و نیروهای امنیتی میزان کشفیات طی این مدت مشابه سه دهه گذشته بوده است.

,

کیامرث شفیعی مبارزه جدی با مفاسدی چون زمین خواری و کوه خواری و تعرضات به اموال عمومی ، تامین نظم و امنیت در مراسم ملی و مذهبی ، سامان دهی مناقشات در حوزه کارگری و شرکت ها ، صدور چندین دستور قضایی در حوزه ایمنی و بهداشت محیط در حوزه صنعت ، تامین امنیت در انتخابات ، مختومه نمودن افزون بر 6 هزار پرونده در دادسرا و جلوگیری از شکل گیری جرائم خشن را از مهمترین اقدامات در حوزه مسئولیت های دادستان عنوان کرد.

,

وی در پایان تلاش برای کاهش اطاله دادرسی ، توسعه آموزش در شوراهای حل اختلاف ، تامین نیروی انسانی در سیستم قضایی ، حفظ امنیت پایدار و کمک به مسئله پیشگیری از جرم را از مهمترین اولویت های کاری خود در سمت جدید ذکر کرد.

,

در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های رییس سابق دادگستری ، با حکم آیت الله آملی لاریجانی کیامرث شفیعی بعنوان رییس دادگستری شهرستان کنگان منصوب شد.

,

 

,

, , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه