اخبار داغ

یادداشت؛

آن سوی توقیف دو روزه کیهان

آن سوی توقیف دو روزه کیهان
کیهان در صف اول روشنگری و مطالبه عمومی بوده و هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار ندای سرخه، حجت الاسلام والمسلمین هادی ابراهیمی در تحلیل بر توقیف دو روزه کیهان نوشت: در حالی که توقیف روزنامه کیهان منتفی شده بود و در هیئت نظارت بر مطبوعات تقریبا موضوع تمام شده بود؛ همان روز آقای نوبخت سخنگوی دولت بر خلاف ژست همیشگی دفاع از مطبوعات می گوید : "خواهید دید که با کیهان برخورد می شود"؛ این یعنی کسانی تصمیم خودشان را گرفته اند؛ یعنی حتی به تذکر هم قانع نیستند؛ اینجا می خواستند کیهان را به هر قیمتی تحت فشار مضاعف بگذارند آنها باید فراتر از وزیر باشند که بتوانند تصمیم قانونی او را وتو کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه, .,

یادمان نمی رود که وزیر سابق آقای علی جنتی در گفت وگو با روزنامه فرهیختگان گفت: روزنامه های منتقد دولت رصد می شوند کیهان موردی نداشته که با او برخورد کنیم و علت آن هم این است که آنها با قانون آشنا هستند با تجربه و سابقه ای که دارند مرتکب تخلف نمی شوند که بتوانیم با آنها برخورد کنیم.

, .,

رئیس قوه قضائیه هم در یک سال قبل فرمود: برخی می گویند قلم ها را به بهانه‌های واهی نشکنیم یا دهان ها را نبندیم، شما خودتان با واسطه و بی واسطه بارها گفته اید چرا با فلان روزنامه برخورد نمی کنید و پیش مقام معظم رهبری گلایه می کنید؛چرا قوه قضاییه با فلان روزنامه برخورد نکرد ؛ اما در بین اهالی مطبوعات ندای آزادی بیان سر می دهید.

, .,

بیش از 50 مورد تکذیب دولتی علیه کیهان در چند سال اخیر در حالی که کمترین اعتبار و استناد حقوقی نداشتند خود موید اراده جدی برای پرونده های مجرم نمایی این روزنامه و لو از طریق تعدد و تکرار دلالت دارد.

, .,

سال گذشته کیهان دست روی حقوق های نجومی گذاشت و فیش های 734 میلیونی و پاداش برخی را منشتر کرد؛ اول گفتند ما دست منتشر کننده این افراد را می بوسیم؛ ولی در پشت پرده وزیر

,

دادگستری را برای فشار بر قوه قضاییه راهی می کنند که چرا با کیهان بخاطر دعاوی مطرح شده برخورد نمی کنید.

, .,

البته دیدید سخنگوی دولت در شبکه 2 رسما از این حقوق های نجومی عذرخواهی کرد اما نتیجه آنها از آسیاب افتاد.

, .,

آقای نوبخت از یکی از آنها که57 میلیون حقوق و 4 میلیون حق اوقات فراغت فرزندان می گرفت ذخیره نظام و سرمایه کشور یاد کرد.

, .,

کمیسیون اصل نود نجومی بگیر ها را 950 نفر، آقای روحانی 100تا300 نفر اعلام کردند؛ ولی حتی با یکی از آنها برخورد نشد، چرا چون رییس سازمان بازرسی گفت در انتصاب برخی از این مدیران فاسد رد

, 100,

پای اعمال نفوذ و فشار برخی مدیران دولتی و عناصر مسئول مثل حسین فریدون در میان بود.

, .,

کیهان در صف اول روشنگری اعتراض و مطالبه عمومی بوده و هست.

, .,

کیهان کام مدیرانی را تلخ کرده است که مسئولیت 11هزار میلیارد تومان را از صندوق ذخیره فرهنگیان متوجه آنها بوده است.

, .,

کیهان نوشته بود "هسته ای رفت تحریم ها می ماند"،" اسب زین کرده را با افسار پاره عوض کردیم" یا "دولت در زنگ حساب، انشاء خواند"، بله کیهان باید متوقف می شد.

, .,

بله دولت ابر پروژه اش کجاست و به کجا رسید، حال کیهان ناقض امنیت ملی است.

, .,

امنیت ملی را کیهان به خطر انداخته است یا کسانی که در طی این سال ها با دشمن معامله کردند آن که می گفت با یک بمب همه ی زیر ساخت های ما از بین می رود حافظ امنیت کشور بود؟ بتن ریختن در قلب راکتور اراک باعث امنیت کشور شد؟ قدم زدن با جان کری باعث امنیت کشور شد؟ تعطیلی کارخانه های بزرگ و کوچک ارج و آمایش و..... و بیکاری میلیون ها نفر ایرانی حافظ امنیت کشور است؟

, ,

چند سال دروغگویی در امر اقتصاد برای کشور امنیت آورد.

, .,

شما نزدیک بود با این دیپلماسی وا داده لبخند و التماس سوریه و لبنان و این اواخر کردستان را از دست بدهید.

, .,

شما در فلان جلسه حججی و امثال آن را برای کشور هزینه دانستید و از شدت عصبانیت در تشییع جنازه او هم حاضر نشدید متن حرف های شما موجود است.

, .,

شما با حججی و امثال آن که جانشان را برای اسلام و انقلاب داده بودند آن کردید 2روز تعطیلی کیهان که چیزی نیست.

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه