اخبار داغ

هنرمند کارآفرین برتر سال 1395 استان البرز:

بازار فروش محصولات مهمترین دغدغه کارآفرینان است

بازار فروش محصولات مهمترین دغدغه کارآفرینان است
هنرمند کارآفرین برتر سال 1395 استان البرز گفت: ما تولید کننده هستیم و کارآفرین باید اینقدر ذهنش آزاد باشد که آثار جدید خلق کند متاسفانه بازار کار در ایران اصلا مشخص نیست و کارآفرین در ایران باید برای فروش آثارش در بازار کلی وقت و انرژی بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پریسا حافظی هنرمند و بانوی کارآفرین برتر سال 1395 استان البرز در گفتگو با نگارانه اظهار داشت: من ده سال سابقه کاری دارم و کارم را از نقاشی ایرانی که رشته دانشگاهی ام بود شروع کردم و در حال حاضر نقاشی روی سفال کار می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه , نگارانه,

وی ادامه داد: ما به صورت کتیبه های سفالی و تابلوهای ایرانی و سنتی کار می کنیم و سعی می کنیم آثار را یک جورهایی مدرن کنیم.

,

حافظی به نحوه فروش آثار اشاره کرد و گفت: من در طول سال در دو نمایشگاه خاص کار خودم شرکت می کنم و وقتی کار شناخته شود مخاطب خودش دنبال کار شما می آید و در شبکه های اجتماعی نیز کانال دارم و برخی از فروش آثار نیز در این کانال ها صورت می گیرد اما عمده کار برای سازمانها و ارگانهاست.

,

وی افزود : کار من هنر مدرن ایرانی است و از گل رس در کارها استفاده می کنم که متعلق به ایران است و از تابلوهای مذهبی مثل وان یکاد و آیت الکرسی و … تا مدرن کار می کنیم و تولید آثار بستگی به درخواست مشتری دارد و در حال طراحی نقوش ایرانی هستم.

,

حافطی تاکید کرد: متاسفانه مردم ایران خیلی به هنر اصیل ایرانی بهاء نمی دهند برای مثال طرف سیلقه خودش را هیچ وقت در نظر نمی گیرد و تقلید را می پسندد .

,

وی عنوان کرد: نقاشی هنر سفال در معماری هم کاربرد دارد و من کار نقاشی سفال به صورت سفارشی در معماری ساختمان زیاد داشتم .

,

حافظی مهمترین دغدغه کارآفرینان را بازار کار دانست و تصریح کرد: ما تولید کننده هستیم و کارآفرین باید اینقدر ذهنش آزاد باشد که آثار جدید خلق کند متاسفانه بازار کار در ایران اصلا مشخص نیست و کارآفرین در ایران باید برای فروش آثارش در بازار کلی وقت و انرژی بگذارد .

,

وی گفت: ما 5 نفر پرسنل دارم که با همدیگر کار نقاشی سفال را در کارگاه انجام می دهیم و بالطبع در حال گسترش کار هستم.

,

حافظی بیان کرد: مردم اصلا هنر اصیل ایرانی را در سبد خانوارشان قرار نمی دهند زیرا اینقدر دغدغه و درگیری دارند که دیگر جایی برای هنر در سبد خانوار نمی ماند و اگر هم بماند برای قشر پردرآمد جامعه هست ، خارجی ها خیلی بیشتر از ایرانی ها به هنر بهاء می دهند و هنر را درک می کنم.

,

این هنرمند کارآفرین عنوان کرد: من نقوش ایرانی و برجسته کاری و …کار می کنم و بیشتر از کارهای رئال در آثارم استفاده می کنم و سبک هنری خاصی که بنام خودم ثبت شده باشد ندارم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارآفرینان نوپا خوب یاد بگیرند تا بتوانند در بازار کار رقابت کنند و سعی کنند بهترین کارشون را به مصرف کننده عرضه کنند تا برایشان تبلیغ شود و امیدوارم هنر اصیل ایرانی در کشور و بین مردم بهاء بیشتری داده شود.

,

در ذیل نمونه های از آثار این هنرمند کارآفرین را می بینید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه