اخبار داغ

مدیر عامل هلال احمر استان قزوین خبر داد

اعزام ۱۴تیم تخصصی امدادی و آمبولانس به مناطق زلزله‌زده/بیمارستان صحرایی قزوین به کرمانشاه اعزام شد

اعزام ۱۴تیم تخصصی امدادی و آمبولانس به مناطق زلزله‌زده/بیمارستان صحرایی قزوین به کرمانشاه اعزام شد
مدیر عامل هلال احمر استان قزوین گفت: تیم‌هایی که اعزام شدند شامل 14 تیم تخصصی در حوزه اسکان، واکنش سریع، آواربرداری و نجات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با شاخص نیوز؛ در خصوص اقدامات صورت گرفته برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار کرد: شب گذشته با اولین خبر وقع زلزله به نیروها آماده باش داده و یک مانور در سطح استان انجام دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,

وی با بیان اینکه کلیه پایگاه‌ها آماده‌باش شدند افزود: تعداد ۸ شعبه و ۳۳ پایگاه سازمان هلال احمر با ۲۷۰ نیرو در سطح استان به حالت آماده باش درآمدند.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: پلمپ تمامی انبارها روز گذشته باز شد و آماده بودیم تا اگر اقلامی را اعلام نیاز کردند به مناطق زلزله‌زده ارسال کنیم.

,

این مسوول با اشاره به اینکه آمادگی خود را به استان‌های حادثه دیده اعلام کردیم گفت: استان کرمانشان ساعت ۳ صبح امروز اعلام نیاز به کمک کردند و ما ۶۵ امدادگر همراه با ۱۷ خودرو نجات و آمبولانس اعزام کردیم.

,

تمامی اصناف برای کمک به زلزله‌زدگان اعلام کمک کردند

, تمامی اصناف برای کمک به زلزله‌زدگان اعلام کمک کردند,

آصفی بیان کرد: تیم‌هایی که اعزام شدند شامل ۱۴ تیم تخصصی در حوزه اسکان، واکنش سریع، آواربرداری و نجات هستند و درحال حاضر وارد استان کرمانشاه شده و مراحل استقرار و هماهنگی را طی می‌کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: از امروز صبح بسیاری از هم استانی‌ها از اصناف مختلف برای کمک رسانی به هموطنان خود اعلام آمادگی کرده و تماس‌های مکرری داشته‌اند که این میزان محبت و روحیه همدلی مردم قزوین جای قدردانی دارد.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تشریح کرد: اولویت کار تیم‌هایی امداد و نجات در حال حاضر تا امشب در بحث آواربرداری و نجات است تا اگر کسی در زیر آوار مانده نجات داده شود و به بیمارستان منتقل گردد.

,

این مسوول با بیان اینکه از فردا بحث اسکان و موارد دیگر شروع خواهد شد افزود: برای هدفمند کردن کمک‌های مردمی، تا فردا صبح صبر خواهیم کرد تا پس از اسکان و مشخص شدن اقلام مورد نیاز برای دریافت کمک اطلاع رسانی کنیم.

,

بیمارستان صحرایی قزوین به کرمانشاه اعزام شد

, بیمارستان صحرایی قزوین به کرمانشاه اعزام شد, بیمارستان صحرایی قزوین به کرمانشاه اعزام شد,

علی فخار سلیمانی مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با  شاخص نیوز؛ اظهار کرد: بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین که چندی پیش با مدیریت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین جهت ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی در شهرستان قصر شیرین استان کرمانشاه مستقر شده بود و با اتمام کار در حال بازگشت در مسیر قزوین بودند ، جهت ارائه خدمات درمانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه به شهرستان ثلاث باباجانی از توابع این استان شدند.

,  شاخص نیوز؛ ,

وی افزود: این بیمارستان که شامل بخش هایی از جمله اورژانس، تحت نظر، سی سی یو، آی سی یو، اتاق عمل، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه و… می باشد در ساعت چهار بامداد ۲۲ آبان ماه که در حال بازگشت از مسیر کرمانشاه به سمت قزوین بودند دوباره با دستور ریاست مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین جناب آقای دکتر نامدار و هماهنگی مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شهرستان ثلاث باباجانی از توابع کرمانشاه بازگشتند.

,

فخار سلیمانی در پایان گفت: ۴ آمبولانس و تعداد ۱۲ تکنسین اورژانس علاوه بر بیمارستان صحرایی و کادر درمانی و برپایی آن جهت کمک به هموطنان آسیب دیده به این شهرستان اعزام شدند و تمامی پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در آماده باش کامل به سر می برند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه