اخبار داغ

با همت دوستداران طبیعت استان سمنان انجام شد؛

تشکیل اولین انجمن خیرین منابع طبیعی استان سمنان در مهدیشهر

تشکیل اولین انجمن خیرین منابع طبیعی استان سمنان در مهدیشهر
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از تشکیل اولین انجمن خیرین منابع طبیعی استان و سومین انجمن خیرین منابع طبیعی در کشور در شهرستان مهدیشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا عبدوس رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر در گفت و گو با خبرنگار نیزوا، با اشاره به تاسیس اولین انجمن خیرین منابع طبیعی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر، اظهار کرد: این انجمن 14 آبان ماه سالجاری به شماره ثبت 103 به شناسه ملی 14007187146 ثبت نهایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی هدف از تشکیل انجمن خیرین منابع طبیعی یا همیاران طبیعت مهدیشهر را اشاعه و گسترش فرهنگ منابع طبیعی در جامعه و بهره گیری جهت حفاظت و حمایت از منابع طبیعی، ایجاد زمینه های مناسب حمایتی اجتماعی فرهنگی اقتصادی جهت تداوم امور خیرین در حفاظت و حمایت ازمنابع طبیعی دانست.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر، برنامه ریزی و ساماندهی برای جذب کمک های مردمی و دولتی و غیره در جهت حفظ احیا و توسعه منابع طبیعی، فراهم نمودن راهکارهای مناسب با بهره گیری از پتانسیل های موجود در راستای حفاظت و حمایت از منابع طبیعی را از دیگر اهداف این انجمن برشمرد.

,

عبدوس به معرفی اعضای هیئت مدیره این انجمن پرداخت و گفت: علیرضا کریم به عنوان رئیس هیئت مدیره، جعفر خیرالدین نائب رئیس هیئت مدیره، مهسا عنایت خانی خزانه دار، منوچهر زینعلیان به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، حمیدرضا عبدوس عضو اصلی هیئت مدیره، فاطمه جندقی عضو اصلی،  فاطمه محمدپور عضو اصلی، فاطمه رنجبران عضو علی البدل هیئت مدیره، شیدا صلواتی عضو علی البدل، میلاد ثانیان به عنوان بازرس اصلی و مژگان سنگی به عنوان بازرس علی البدل این انجمن هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه