اخبار داغ

گروه جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز آماده کمک به مناطق زلزله زده می باشد

گروه جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز آماده کمک به مناطق زلزله زده می باشد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز آماده خدمت رسانی به مناطق آسیب دیده استان‌های غربی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "موج چهارم"، مهدی طرفی در رابطه با اعلام آمادگی گروه های جهادی جهت عملیات امداد در مناطق زلزله گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران آماده خدمترسانی به مردم عزیز و آسیب دیده استان های غربی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

مهدی طرفی گفت: حادثه ای که اتفاق افتاد حادثه ای ناراحت کننده ای دراستان های غربی وقوع پیوست که منجر به تلفات و جراحات زیادی برای هموطنان عزیزمان شده است. از سویی طبق آمادر منابع رسمی متاسفانه بر تعداد تلفات و مصدومان افزوده می شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: بر حسب توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج تمامی ارگان ها برای امدادرسانی به مصدومان  این زلزله، گروه جهادی مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز آمادگی خود را برای حضور در مناطق زلزله زده  و امدادرسانی به مردم عزیزمان را اعلام می نماید.

,

مهدی طرفی در ادامه گفت: این اعلام آمادگی صرفا جهت این ایام نیست بلکه در زمان و روز های آینده علاوه بر کمک های امدادی، فعالیت هایی همچون جمع آوری کمک های مردمی و مشخصا دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید چمران جهت رساندن به مردم عزیز و آسیب دیده در درست اقدام خواهد بود.

,

مهدی طرفی در پایان گفت: ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای مصدومین و تسلیت به خانواده های داغدار این زلزله مهیب از مسئولین ذی ربط انتظار می رود که به وظایف خودشان در قبال مردم شریف آسیب دیده به نحو احسن عمل نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه