اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود:

امدادگر ایجرودی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اعزام شد

امدادگر ایجرودی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اعزام شد
رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود از اعزام امدادگر ایجرودی به کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر امینی «رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود» امروز در گفت و گو با ایجرودخبر، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایجرود بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مردم شهرستان ایجرود با دو پایگاه امدادو نجات مستقر در شهرستان ایجرود است، اظهاراشت: مردم اموزش های هلال احمر را جدی بگیرند چرا که پیشگیری بهتر از درمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایجرودخبر،,

وی با بیان اینکه  بیست دقیقه بعد از زلزله امدادگران هلال احمر ایجرود در پایگاه امدادی حضور داشتند، افزود: بنا به فراخوان و جلسه اعزام یکی از جوانان جمعیت هلال احمر ایجرود به نام آقای مهدی اجاقلو به استان کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان اعزام شد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود با اشاره بر اینکه نجات جان زلزله‌زدگان و افرادی که زیر آوارها باقی ماندند در اولویت عمل امدادگران قرار دارد، اضافه کرد:  جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان است.

,

امینی با بیان اینکه هنگام رخ دادن زلزله وقتی در منزل حضور دارید بهتر است چند نکته رعایت شود، ادامه داد: از پنجره‌ها و کمدهای بلند که بدون مهار هستند و همچنین اشیایی که ممکن است روی شما سقوط کنند دور شوید.

,

وی عنوان کرد: در کنج دیوارها پناه بگیرید و از پله‌ها یا آسانسور استفاده نکنید.

,

رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود با تاکید بر اینکه آموزش لازمه مهارت آموزی است،گفت: هلال احمر ایجرود با برگزاری دوره های مختلف در شهرستان ایجرود بخصوص روستا ها با اعزام مربیان مجرب در صددکاهش آسیب ها است.

,

وی گفت: اهالی محترم شهرستان ایجرود برای گذراندن دوره های آموزشی که بسیار لازم و حیاتی است می توانند به مجتمع ادارات دفتر هلال احمر ایجرود مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه