اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خبرداد:

دستگیری سارقان حرفه ای منزل در شهرستان البرز

دستگیری سارقان حرفه ای منزل در شهرستان البرز
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف 13 فقره سرقت منزل و 11 فقره سرقت سایر عناوین با دستگیری دو نفر سارق و یک نفر مالخر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سهراب خسروی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در سطح شهرهای "محمدیه" و "شریفیه"، کارگروه ویژه ای تشکیل و سرقت منزل با بررسی دقیق و میدانی و جغرافیای جرم، وقوع سرقت‌ها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: با ایجاد تدابیر کاربردی و با استفاده از منابع و انجام گشت‌های مضاعف و استفاده از کارکنان تخصصی پلیس آگاهی در گشت‌های شبانه، یک سارق در شهر "شریفیه" شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: طی بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیسی، سارق به همدستی فردی اعتراف و با هماهنگی مقام قضایی وی نیز طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

خسروی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان البرز در ادامه تحقیقات فنی، به 13 فقره سرقت منزل و 11 فقره سرقت سایر عناوین در شهرهای محمدیه و شریفیه اعتراف و یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان درخواست کرد نسبت به تامین امنیت محلات احساس مسئولیت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه