اخبار داغ

خدمات جهادی ماندگار با حضور ۱۴ اداره در شهرستان دشتی

خدمات جهادی ماندگار با حضور ۱۴ اداره در شهرستان دشتی
مسئول بسیج مهندسین شهرستان دشتی گفت: به مناسبت هفته بسیج در دو بازه زمانی متفاوت در بخش مرکزی و بخش کاکی برنامه خدمات جهادی ماندگار با حضور 14 اداره برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ علی روستا مسئول بسیج مهندسین شهرستان دشتی در جلسه کارگروه فنی طی سخنانی اظهار داشت: با حضور اعضای کارگروه‌های فنی بسیج مهندسین در قالب برنامه‌ای جهادی، در هفته بسیج طی برنامه‌ای مشاوره فنی و رفع ابهامات و مشکلات شهروندان صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: در این برنامه شهروندانی که با ادارات فنی مانند شهرداری و بنیاد مسکن مشکلاتی دارند طی یک اقدام جهادی مورد مشاوره قرار می‌گیرند و مشکلات آن‌ها موردبررسی فنی قرار می‌گیرد.

,

روستا اضافه کرد: در پایش و بازدیدهای میدانی در مناطق روستایی و شهری که با حضور کارشناسان و کارگروه‌های فنی بسیج مهندسین در دو سال اخیر صورت گرفت، به این نتیجه رسیدیم که بهترین راهکار در جهت خدمت‌رسانی به همشهریان ساکن در شهر و روستاها، اجرای برنامه‌هایی با محوریت مشاوره و در قالب خدمات جهادی یکپارچه با حضور همه ادارات در سطح مراکز شهری شهرستان دشتی است.

,

 وی تأکید کرد: در صورت رضایت‌مندی و تقاضای دهیاران روستاها و تصویب و موافقت مدیران ادارات شهرستان در جهت همراهی با این‌گونه برنامه‌ها، هرماه یک روستا _ که دسترسی روستاهای هم‌جوار به آن آسان باشد _ نیز به‌عنوان روستای محوری برای مشاوره انتخاب می‌شود.

,

مسئول بسیج مهندسین شهرستان دشتی تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج در دو بازه زمانی متفاوت در بخش مرکزی و بخش کاکی برنامه خدمات جهادی ماندگار با حضور 14 اداره برگزار می‌شود که این حرکت برای اولین بار در سطح استان بوشهر به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

,

وی خاطرنشان ساخت: طبق برنامه این نهاد در تاریخ 29/8/1396 در حسینیه میرزای شهر خورموج و در تاریخ 1/9/1396 در حسینیه امام خمینی (ره) شهر کاکی از ساعت 7 الی 16 بسیج مهندسین آماده پاسخگویی و مشاوره به شهروندان این دو شهر است.

,

روستا در پایان افزود: ادارات شهرداری، نظام‌مهندسی، بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی، برق، آب شهری، آب روستایی، آب منطقه‌ای، گاز، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، مخابرات، ثبت‌اسناد و املاک، کمیته امداد از دو بخش خورموج و کاکی این نهاد را در اجرای برنامه‌ی های مشاوره‌ای همراهی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه