اخبار داغ

سرقت سیم برق دهیاری یک روستا توسط سارقان نقاب پوش در میناب+تصاویر

سرقت سیم برق دهیاری یک روستا توسط سارقان نقاب پوش در میناب+تصاویر
ساکنین روستای حکمی در پی سرقت سیم های برق و خفت گیری اهالی توسط سارقان نقاب پوش خواستار شناسایی و برخورد جدی دستگاه های امنیتی با عاملان این موضوع شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، نیمه شب یک روز گذشته حوالی ساعت 12 دقیقه بامداد ، سارق یا سارقان سیم برق در روستای حکمی بعد از موفق شدن در اقدامشان محل را ترک کرده و متواری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

سارقان شناسایی نشده ای که همچنان در سرقت سیم برق و کابل های شبکه منازل مسکونی پیشتاز بوده یا کسی برای شناسایی آنها اقدامی نکرده است و حال در مواقعی شناسایی می شوند که در زمان سرقت دچار حادثه برق گرفتگی شوند و جان خود را از دست دهند.

,

طبق اعلام خبری از سوی یکی از شهروندان ساکن روستای حکمی از توابع بخش مرکزی شهرستان میناب مبنی بر سرقت سیم های برق و خفت گیری ساکنین این روستا توسط افراد ناشناس در گفتگو با یکی از شهروندان پیرامون این مطلب به گفتگو نشستیم.

,

, ,

ذاکری یکی از شهروندان مینابی ساکن روستای حکمی گفت: در بازگشت به سمت منزل خود واقع در پشت دهیاری روستای حکمی متوجه قرار داشتن یک رشته سیم برق افتاده و متصل به تیر در کنار مصالح ساختمانی عماری شدم که بر حسب احتیاط و احتمال برق دار بودن سیم ، از دست زدن به آن خودداری کرده و با مشاهده محل برش داده شده سیم افتاده بر زمین و همچنین حدس بر احتمال وجود انگیزه سرقت ، بی درنگ با دهیار روستا تماس تلفنی گرفتم.

,

این شهروند مینابی افزود: عدم گشت زنی ماموران انتظامی در این روستا، اجاره دادن منازل مسکونی توسط اشخاص و املاک روستا به افراد بیگانه، وجود پاتق های خرده فروشی مواد مخدر و تردد افراد از دیگر روستاها و شهرها به این روستا یک تهدید جدی برای شهروندان بشمار می رود.

,

ذاکری اظهار داشت: متولین امر باید در اجاره دادن مناطل مسکونی به افراد غیر بومی و افراد ناشناس دقت کافی داشته باشند و شورای اسلامی نیز بر این موضوع نظارت داشته باشد تا شاهد این گونه اتفاقات نباشیم.

,

, ,

فخاری یکی دیگر از شهروندان ساکن روستای حکمی گفت: از ترس سارقان سیم دزد جرات نداریم منازل مسکونی خود را رها کنیم یا بخواهیم به راحتی به مسافرت یا یه شهرهای درون استانی سفری داشته باشیم.

,

این شهروند افزود: سرقت سیم برق در این روستا یک چیز جدیدی برای ساکنین نبوده چرا که به هر تیر برقی که نگاه کنیم یا سه رسته اند یا دو رشته.

,

وی بیان کرد: شورای اسلامی روستا برای پیگیری و  راه اندازی گشت های شبانه برای شناسایی سارقان و کاهش جرائم سیم دزدی در این روستا اقدامات لازم انجام دهد تا شهروندان نگران اتفاقاتی از چنین قبیل نباشند.

,

, ,

غلامرضا فدوی دهیار روستای حکمی پیرامون صحت و سقم گزارش این خبر توسط شهروندان به خبرنگار ما گفت: متاسفانه روزانه شاهد سرقت هایی در این روستا هستیم که توسط افراد ناشناس و بعضا سارقانی که از تاریکی شب برای سرقت از شهروندان استفاده می کنند صورت می گیرد.

,

دهیار روستای حکمی گفت: طی یک روز گذشته طی اعلام یکی از شهروندان مبنی بر سرقت کابل برق از تیربرقی در این روستا متوجه شدیم که قابل خود دهیاری این روستا به فاصله  40 متر به سرقت رفته است.

,

وی بیان کرد: سارقان از تاریکی شب و زمانیکه شهروندان در مراسم های مذهبی یا در خواب به سر می برند برای سرقت کابل شبکه دهیاری اقدام کرده اند.

,

, ,

غلامرضا فدوی گفت: در ابتدای همین هفته سیم های برق به یک فاصله تیر برق در پشت مشالح فروشی سید احکمد موسوی به سرقت رفته است.

,

فدوی گفت: این سرقت در 100 متری به پاسگاه انتطامی این روستا اتفاق افتاده که نیاز است همه شهروندان با مشاهده سرقت های انجام شده مراتب را در اسرع وقت به دهیاری یا پاسگاه انتطامی روستا اعلام کنند.

,

, ,

دهیار روستای حکمی همچنین از خفت گیری دو تن از شهروندان این روستا توسط افراد ناشناس خبر داد و گفت: سارقان با پوشیدن نقاب و پاشیدن اسپری فلفلی بر روس صورت یکی از ساکنین اقدام به ربودن پول و وسایل شخصی از این شهروند کرده اند.

,

فدوی بیان کرد: یکی دیگر از شهروندان با سارقان گلاویز شده و سارق با استفاده از چاقو بر روی بازوی این شهروند ضربه وارد می کند و اهالی متوجه این موضوع میشوند، تا رسیدن اهالی روستا به صحنه انجام شده سارق از صحنه متواری می شود و با نقابی که بر روی صورت داشت شناخته نمی شود.

,

  وی خاطر نشان کرد: ساکنین روستای حکمی از این موضوع نگران هستند و از متولین امر برای بر قراری هر چه بهتر امنیت  و آرامش شهروندان اقدام و با متخلفان به شدت برخورد کنند.

,

روستای حکمی با جمعیت بالای 4 هزار نفر در 5 کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه