اخبار داغ

در اقدامی غیرانسانی:

برق بیمارستان جاسک به علت بدهی قطع شد

برق بیمارستان جاسک به علت بدهی قطع شد
در اقدامی غیر انسانی ، ناشیانه و غیر حرفه ای اداره برق شهرستان جاسک برق ساختمان جدید بیمارستان جاسک و مرکز اورژانس 115 و قسمت اداری شبکه بهداشت و درمان جاسک را صبح امروز به علت بدهی یک ماهه برق قطع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکران نیوز؛ صبح امروزاداره برق شهرستان جاسک در اقدامی غیرانسانی ، ناصواب و ناشیانه به علت بدهی کل مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت شهرستان جاسک به نمایندگی برق ساختمان جدید بیمارستان جاسک و مرکز اورژانس 115 و قسمت اداری بهداشت و درمان جاسک و مخزن واکسن شهرستان جاسک را از صبح امروز قطع کرد که موجب تعطیلی برخی از واحد های بیمارستان جاسک و عدم رخدمات رسانی در قسمت های مختلف شبکه بهداشت و درمان جاسک شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکران نیوز,

همچنین در این زور آزمایی اداره برق شهرستان جاسک به ادارات خدمات رسان موجب سردرگمی ارباب رجوع و معطلی و انجام نشدن امورات آنها شده است.

,

گفتنی است این اقدام قطع غافلگیرانه برق  ادارت شهرستان جاسک چند ماهی است که در این شهرستان مد شده است و اداره برق هر از گاهی برق هر ارگان دولتی را قطع می کند که این بلای اداره برق شامل همه ی ادارت به غیر از ارگان های نظامی  و فرمانداری شده است.

,

قطع برق واحد انبار یا مخزن واکسیناسیون یک شهرستان ممکن است خسارت چند میلیارد تومان روی دست سلامت شهرستان و مدیران شهرستان و مهمتر از آن هم می تواند در صورت تزریق و داشتن مشکل از حیث گرما زدگی می تواند به فاجعه ختم شود.

,

طبق اطلاعات رسیده از یک منبع موثق بدهی برق کل مجموعه بهداشت و درمان جاسک با احتساب تمام مراکز بهداشتی و درمانی شهر روستا مبلغی نزدیک به 50 میلیون تومان در یک دوره بوده است و تمام هزینه های برق دفعات و دوره های قبلی تمام و کمال پرداخت شده است.

,

آنچه در سازمان های دولتی مشهود است واریز اعتبارات در قالب فصل ها و دوره های مالی به ادارت صورت می گیرد و یک فصل خاص در هر ماه به عنوان هزینه برق وجود ندارد بلکه در طی چند ماه در قالب فصل های هزینه های جاری به ادارت دولتی واریز می شود. که این هم به نوعی جابجایی این اعتبارات دولتی از جیبی به جیب دیگر دولت است که ادارت دیگر باید هزینه ی برق خود را به اداره برق پرداخت کنند .

,

البته این اقدام ناپسند اداره برق که به نمایندگی برق واحد های اداری و بهداشتی و حتی خانه ی بهداشت چند واحد شهری را قطع کرده است می  توانست با تعامل این موضوع را حل کند که با قدرت نمایی اداره برق به ضرر مردم تمام می شود.

,

چند ماه قبل هم اداره برق شهرستان جاسک برق شهرداری جاسک را قطع کرد که شهردار وقت با ماشین آلات شهرداری به درب های خروجی و ورودی اداره برق را مسدود کرد. اما الان که برق بهداشت و درمان را قطع کرده است به قطع و یقین قربانیان اصلی این اقدام مردم هستند و نه شبکه بهداشت و درمان می توانند اقدامی به مثل شهرداری برای اداره برق انجام دهد.

,

آنچه عیان و مشهود است هیچ فرد و ارگان دولتی نمی تواند مبلغ برق مصرف شده ی خود را پرداخت نکند اما شبکه بهداشت و درمان جاسک که با داشتن صدها اشتراک برق و مراکز بهداشتی در شهر و روستا ها عقب افتادن یک دوره قبض برق آن با توجه به دیر رسیدن قبض های صادره از سوی اداره برق شهرستان می تواند یک امر معمولی باشد که در ماه های بعدی پرداخت شده است و هیچ گاه شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان جاسک نتوانسته است که پرداخت پول برق خود فرار کند .

,

اما الان بعد از گذشت نزدیک به 5 ساعت حس انسان دوستانه و بشر دوستانه مجموعه ی اداره برق شهرستان جاسک  موجب وصل برق بیمارستان و مجموعه ی بهداشتی نشده است و به انتظار چند قران مردم جاسک را سرگردان کرده است. امید است استاندار هرمزگان که ژست و ادعای خدمت به مردم هرمزگان را گرفته است نگاهی هم به نامهربانی های اداره برق جاسک به مردم و ارگان  های دولتی و خدمات رسان بیندازد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه