اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر کرمان مطرح کرد؛

احتمال خلعیت پیمانکار پل سیدی وجود دارد/ادامه کار توسط سازمان عمران شهرداری انجام شود منطقی تر است

احتمال خلعیت پیمانکار پل سیدی وجود دارد/ادامه کار توسط سازمان عمران شهرداری انجام شود منطقی تر است
عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: نتیجه قطعی در خصوص خلعیت پیمانکار پل سیدی حاصل نشد و قرار بر این شد که مشاور پروژه نیز گزارشات خود را در این زمینه ارائه دهد و اگر در این خصوص نظر شورا مثبت باشد به طور قطع آنچه که به نفع شهر و شهرداری کرمان همان در شورا مصوب و اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر مشرفی عضو شورای اسلامی شهر کرمان در گفتگو با آرمان کرمان،اظهار کرد :در جلسه شورای عمومی شب گذشته مسئله خلعیت از پیمانکار پل سیدی مطرح شد  که آیا خلعیت الان به دست شهرداری و در راستای به اتمام رساندن هر چه سریعتر پل سیدی انجام شد و  یا خلعیت نکردن و همکاری با پیمانکار مد نظر قرار گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

این عضو شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد:نتیجه قطعی در این موضوع حاصل نشد و قرار بر این شد که مشاور پروژه نیز گزارشات خود را در این زمینه ارائه دهد و اگر در این خصوص نظر شورا مثبت باشد به طور قطع آنچه که به نفع شهر و شهرداری کرمان همان در شورا مصوب و اجرا خواهد شد اما هنوز در این رابطه تصمیم گیری نشده است .

,

وی در رابطه با ادامه کار پل سیدی در صورت خلعیت پیمانکار عنوان کرد:اگر این کار صورت گرفت مانده کار از طریق مناقصه به اطلاع عموم می رسد تا یکی از پیمانکاران مربوطه ادامه کار را انجام دهد ولی معتقدم چنانچه ادامه کار توسط سازمان عمران شهرداری انجام شود منطقی تر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه