اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان خبرداد:

آماده باش کامل سپاه استان به منظورامداد رسانی به زلزله زدگان

آماده باش کامل سپاه استان به منظورامداد رسانی به زلزله زدگان
فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان ازآمادگی کامل یگانهای سپاه استان به منظورامدادرسانی به مصدومین زلزله زده خبر دادو گفت:از لحظات اولیه حادثه، تمامی نیروها درسطح نواحی و گردانهای بیت المقدس سپاه استان به منظورهرنوع امداد رسانی به زلزله زدگان به حالت آماده باش درآمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردارمظاهرمجیدی درگفتگو با نافع،با اشاره به زمین لرزه شب گذشته وخسارت جانی و مالی که در برخی مناطق بر جای گذاشت،گفت: درهمین راستا از شب گذشته جلسات مشترک به منظورامداد رسانی به حادثه دیدگان درمحل استانداری همدان تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با بیان اینکه درجلسه مذکورازآمادگی کامل یگانهای سپاه استان به منظورامدادرسانی به مصدومین نیز سخن به میان آمد،اظهار کرد:از همان لحظات اولیه حادثه، نیروهای سپاه استان به حالت آماده باش درآمدند ضمن اینکه تمامی نیروها در سطح نواحی و گردانهای بیت المقدس سپاه استان نیزآماده هر نوع امداد رسانی شدند.

,

 

,

سردار مجیدی با اشاره به اینکه صبح امروزسردار فرجی(جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین همدان) نیزبه منطقه حادثه دیده در استان کرمانشاه اعزام شد، عنوان کرد:این اقدام درراستای بررسی منطقه مذکور صورت گرفت تا در صورت درخواست مسئولین منطقه ای ،اعزام نیروهای نظامی از همدان به منطقه زلزله زده انجام شود.

,

 

,

وی همچنین با بیان اینکه از زمان بروز حادثه مذکور،درخوااستهای زیادی از سطح پایگاهای مقاومت به منظوراعزام به منطقه زلزله زده داشتیم،خاطرنشان کرد:ازآنجا که هنوزدرخواستی به منظور اعزام نیرو اعلام نشده است لذا نیروها، تماما در حالت آماده باش قرار دارند.

,

 

,

سردارمجیدی همچنین توضیح داد: از آنجا که ماموریت یگانی سپاه استان در منطقه ازگله کرمانشاه می باشد، لذا دیشب از ساعات اولیه حادثه،نیروهای امداد رسانی سپاه استان به یاری روستاهای زلزله زده شتافتند وامداد رسانی به 30 نفر از حادثه دیدگان اتفاق افتاد.




مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد:

,
,
,
,
,
, مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد:,

اعزام 9 تیم عملیاتی به استان کرمانشاه


, اعزام 9 تیم عملیاتی به استان کرمانشاه, اعزام 9 تیم عملیاتی به استان کرمانشاه,
,
,
, ,

 

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر از اعزام 9 تیم عملیاتی و 5 دستگاه آمبولانس به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.

بهروز کارخانه در گفتگو با خبرنگار نافع، با اشاره به اینکه بر اساس زلزله شب گذشته،9 تیم عملیاتی به استان کرمانشاه اعزام شدند،گفت:این تعداد شامل 41 نفر نیروی عملیاتی است.

, مدیر عامل جمعیت هلال احمر از اعزام 9 تیم عملیاتی و 5 دستگاه آمبولانس به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد., مدیر عامل جمعیت هلال احمر از اعزام 9 تیم عملیاتی و 5 دستگاه آمبولانس به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.,
,
, بهروز کارخانه در گفتگو با خبرنگار نافع، با اشاره به اینکه بر اساس زلزله شب گذشته،9 تیم عملیاتی به استان کرمانشاه اعزام شدند،گفت:این تعداد شامل 41 نفر نیروی عملیاتی است., بهروز کارخانه در گفتگو با خبرنگار نافع، با اشاره به اینکه بر اساس زلزله شب گذشته،9 تیم عملیاتی به استان کرمانشاه اعزام شدند،گفت:این تعداد شامل 41 نفر نیروی عملیاتی است., نافع,

 

,

وی ادامه داد:همچنین درهمین راستا 5 دستگاه آمبولانس به همراه 10 دستگاه سایر خوردوها از سوی جمعیت هلال احمر استان به استان کرمانشاه اعزام شد که بر اساس آخرین گزارشات، تیم های عملیاتی ما همراه با دیگر تیم های اعزامی از سراسر کشور مشغول به کمک رسانی به هم وطنانمان هستند.

,

 

,

کارخانه اعلام کرد:از شب گذشته 9 تیم عملیاتی شامل تیم های واکنش سریع،پیش رو،آواربرداری،کمک های اولیه،اسکان،روابط عمومی،پشتیبانی و درمان به منطقه مذکور اعزام شدند.

,

 

,

وی با توجه به اینکه استان همدان در حوادث و سوانح معین استان کرمانشاه است از ساعت 11 دیشب تا همین ساعت تجهیزات را اعزام کردیم.


سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد خبر داد:

اعزام یک تیم واکنش سریع امدادی اسدآباد به منطقه آسیب‌دیده سرپل ذهاب


سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد از اعزام یک تیم واکنش سریع امدادی اسدآباد به منطقه آسیب دیده سرپل ذهاب خبر داد و گفت: در این تیم 4 نیروی نجاتگر و یک امبولانس اعزام شدند.

,
,
,
, سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد خبر داد:

اعزام یک تیم واکنش سریع امدادی اسدآباد به منطقه آسیب‌دیده سرپل ذهاب
,
,
, اعزام یک تیم واکنش سریع امدادی اسدآباد به منطقه آسیب‌دیده سرپل ذهاب,
,
,

 

,

وی اعلام کرد:5 دستگاه آمبولانس، 21 دستگاه اتوبوس آمبولانس، تیم اسکان اضطراری و آواربرداری، تیم‌هایی با سگ‌های جست‌وجوگر، تیم درمان، تیم پیشرو و تیم واکنش سریع به استان کرمانشاه اعزام شده است.

,

محمدرضا اعتصام در گفتوگو باخبرنگار آوای سید جمال؛ با اشاره به حادثه زلزله در شب گذشته، اظهار کرد: بلافاصله با رخداد این حادثه جلسه مدیریت بحرانی با حضور نجاتگران و مسئول امداد و نجات برگزار و فراخوان اعزام نیروهای پشتیبان از این حادثه را دادیم.

, آوای سید جمال,



وی با اشاره به اینه بیشتر خسارت و آسیب در استا کرمانشاه بود و استان همدان هم به عنوان معین این استان است، افزود: در این زمینه شهرستان اسدآباد هم یک تیم امدادی با هماهنگی ستاد بحران استان متشکل از نجاتگران و یک دستگاه آمبولانس مجهز به وسایل امدادی در ساعت 12:50 دقیقه شب گذشته به شهرستان سرپل ذهاب اعزام کردیم.

,
,
,



سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد با اشاره به نزدیکی شهرستان اسدآباد به کرمانشاه یک تیم واکنش سریع و ارزیاب با تجهیزات کامل از این جمعیت به منطقه آسیب‌دیده اعزام شدند، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز نیروهای پشتیبان آواربرداری و اسکان اضطراری و تخصصی شهرستان در حال آماده باش هستند.

,
,
,



وی با اشاره به اینکه این حادثه زلزله در اسداباد یک هشدار بود که باید در مقابل اینگونه حوادث خودرا مجهز و در حال آماده باش باشیم، افزود: با توجه به خطر پذیر بودن اکثر نقاط ایران و البته شهرستان اسدآباد باید آموزش‌های خودامدادی و دیگر امدادی را همه آحاد جامعه فرا بگیرند.

,
,
,


اعتصام از همشهریان اسدآباد خواست نسبت به فراگیری آموزشهای امدادی در اداره جمعیت هلال احمر اقدام کنند.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه