اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین:

باند کلاهبرداری کارت به کارت منهدم شد

باند کلاهبرداری کارت به کارت منهدم شد
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند کلاهبرداری از شهروندان به شیوه کارت به کارت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار داشت: با ارجاع پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی وانقلاب به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از دو شهروند از طریق دستگاه ATM ، به مبلغ 50 میلیون ریال، موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
 
,
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ادامه داد: با بررسی‌های لازم مشخص شد فردی طی تماس با شاکیان و عنوان اینکه از رادیو جوان تماس گرفته و اظهار می دارد شما برنده سفر به عتبات عالیات شده اید جهت دریافت کمک هزینه سفر ، آنان را پای دستگاه ATM می‌کشاند. 
,
 
,
 وی افزود: با مراجعه شهروندان به دستگاه ATM و راهنمایی کلاهبرداران از طریق تماس تلفنی و انجام عملیات بانکی از طریق دستگاه عابر بانک، دو شهروند به جای دریافت کمک هزینه، حساب کارت آنها خالی می‌شود. 
,
 
,
رئیس پلیس آگاهی استان عنوان کرد: کارآگاهان پلیس پس از کسب اطلاعات و انجام تحقیقات و بررسی های لازم یک زوج را در استان تهران شناسایی، دستگیر و در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی و خرید کالا، کارت هدیه و طلا از پول های کلاهبرداری کرده با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند. 
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: با دستگیری دو همدست زوج دستگیرشده و تشکیل پرونده، متهمان پس از معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند. 
,
 
,
مرادی در پایان از شهروندان خواست به هیچ عنوان اعتنایی به پیامک‌ها و تماس‌های مشکوک مبنی بر برنده شدن تحت عنوان سفر به عتبات عالیات، شمابرنده خوش شانس همراه اول شدید نکرده وتوجه داشته باشند برای واریز وجه به حساب عابر بانک آنان نیازی به حضور در کنار دستگاه خود پرداز نمی باشد و عنوان این موضوع که (در انتقال وجه با استفاده از شبکه شتاب اشکالی رخ داده) صرفا شگردی است که کلاهبرداران از آن برای تحصیل رمز اینترنتی و خالی کردن حساب عابر بانک شهروندان استفاده می‌کنند. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه