اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران شورای شهر اهواز :

در جلسه آینده کمیسیون عمران قطعا برای اماکن آسیب‌پذیر شهر تصمیم‌گیری می‌شود

در جلسه آینده کمیسیون عمران قطعا برای اماکن آسیب‌پذیر شهر تصمیم‌گیری می‌شود
مازیار جهانبخشی گفت: بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و اماکنی که آسیب‌پذیر هستند، باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین باید بافت‌های فرسوده و حاشیه شهر وضعیت ساخت‌و‌ساز و استحکام بنا در آنها مورد بررسی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مازیار جهانبخشی در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه اتفاق غرب کشور زنگ هشداری برای اهواز بود، اظهار داشت: منطقه‌ای که ما داریم روی آن زندگی می‌کنیم روی گسل است علی‌الخصوص منطقه منبع‌آب که وضعیت وخیمی دارد.

وی افزود: صبح امروز در کمیسیون عمران شورای شهر نشستی داشتیم که قرار براین شد که با دعوت از رییس سازمان نظام مهندسی به عنوان متولی سازه‌های بنا در حوزه‌های شهری، معاونت شهرسازی شهرداری به عنوان متولی مدیریت شهری و همچنین اداره کل مدیریت بحران استانداری و رییس مسکن و شهرسازی در آینده در صحن شورا جلسه‌ای داشته باشیم تا براساس یک سری معیارها شهر را بسنجیم و استانداردهای بناهای عمومی را مشخص کنیم.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر اهواز گفت: بیمارستان‌ها، رستوران‌ها  و اماکنی که آسیب‌پذیر هستند، باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین باید بافت‌های فرسوده و حاشیه شهر وضعیت ساخت‌و‌ساز و استحکام بنا در آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اگر در مورد این موضوعات آسیب‌شناسی دقیقی صورت گیرد می‌توانیم از بروز چنین پیشامدی در اهواز جلوگیری کنیم، عنوان کرد: در جلسه آینده کمیسیون عمران مطمئنا از این عزیزان دعوت می‌شود و انشاالله یک خروجی خوبی برای آینده شهرمان از این جلسه بیرون می‌آید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه