اخبار داغ

فعال سیاسی مطرح کرد؛

استعفای حریری تحت فشار عربستان/دود حماقت های آل سعود به چشم خودشان می رود

استعفای حریری تحت فشار عربستان/دود حماقت های آل سعود به چشم خودشان می رود
یک کارشناس مسائل سیاسی استعفای سعد حریری را یک طرح اسرائیلی و عربستانی دانست و گفت: دود تمام کارهای احمقانه حکام کج فهم و ناپخته آل سعود به چشم خودشان می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد علی عدنانی در گفتگو با کلار به استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان اشاره کرد و گفت: عربستان برای ایجاد اختلاف در جبهه مقاومت و برهم زدن امنیت لبنان با استعفای از پیش طراحی شده که از لحن و ادبیات آن مشخص بود یک طرح سعودی اسرائیلی است حریری را مجبور به استعفا کرد.

وی به بیان این که حریری در کشور عربستان از سمت نخست وزیری لبنان استعفا داد، گفت: چنین امری از نظر قانون، شرع و دیپلماتیک در هیچ جای دنیا نیست که نخست وزیر کشوری در یک کشور دیگر استعفا دهد.

عدنانی ادامه داد: عربستان در واقع حریری را گروگان گرفته است تا اهداف خودش را پیاده کند و با فشار آوردن به جبهه مقاومت بین ارتش و ملت و حزب الله لبنان اختلاف ایجاد کند.

این فعال سیاسی گفت: رئیس جمهور و مردم لبنان به خوبی می دانند استعفای سعد حریری یک طرح اسرائیلی و عربستانی است که با هوشیاری و دقت نظر ملت لبنان شکست خواهد خورد.

اضمحلال  عربستان نزدیک است/دود این اقدامات به چشم خودشان می رود

وی در ادامه استعفای اجباری حریری را یک اهانت بین المللی دانست و گفت: کشوری مانند لبنان که از رئیس جمهور، انتخابات و دموکراسی برخوردار است اما متاسفانه عربستان به خاطر اهداف شوم آمریکایی اسرائیلی دست به چنین اقدامی زده است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: مردم لبنان از اقوام و ادیان مختلف خوب می دانند امنیت و مقاومتی که اکنون از آن برخوردار هستند به برکت حزب الله لبنان است.

وی با اشاره به این که پژواک اقدامات عربستان به خودش باز می گردد، گفت: اگر عربستان در قضیه سعد حریری عاقلانه رفتار نکند و خوی درندگی، استکباری و دیکتاتوری خودشان را ادامه دهند مثل شاه ایران سرنگون خواهند شد که به همین زودی ها این اتفاق خواهد افتاد.

عدنانی ضمن بیان ین که عربستان با این اقدمات به فروپاشی و اضمحلال نزدیک می شود، گفت: دود تمام کارهای احمقانه حکام کج فهم و ناپخته آل سعود به چشم خودشان می رود.

وی تصریح کرد: عربستان کشوری عربی و مدافع عرب ها نیست بلکه یک دولت اسرائیلی است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کشورهای عراق، سوریه، یمن و بحرین دخالت های بی جا می کند که باعث فتنه و بلا و در منطقه می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار ,
,
,
,
,
,
,
,
, اضمحلال  عربستان نزدیک است/دود این اقدامات به چشم خودشان می رود, اضمحلال  عربستان نزدیک است/دود این اقدامات به چشم خودشان می رود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه