اخبار داغ

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران خبر داد

بانوان در زلزله مدیریت عاطفی خانواده را داشته باشند

بانوان در زلزله مدیریت عاطفی خانواده را داشته باشند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: بانوان با مدیریت عاطفی، کنترل رفتار و فعالیت‌های لازم در مواقع بحران بخصوص زلزله از بروز بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ثریا شارقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زنان خبر ضمن تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان در وقوع حادثه غم بار زلزله غرب کشور گفت: زلزله غرب کشور، درگذشت و مجروح شدن برخی از هموطنان رخدادی بسیار غمگین بود، از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای مجروحان شفا و سلامتی خواستارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر, زنان خبر,

وی افزود: بانوان در مواقع بحران با حفظ خونسردی و آرامش می‌توانند مانع بروز بسیاری از خطرات و آسیب‌ها برای خود و دیگر اعضای خانواده شوند.

,

شارقی در مورد مدیریت عاطفی بانوان بیان کرد: در بروز حوادث غیرمترقبه و بخصوص زلزله بانوان باید با مدیریت عاطفی خانواده و فرزندان را از لحاظ روحی از تنش و استرس دور کنند.

,

وی در ادامه بانوان را به اهدای خون دعوت کرد و اذعان داشت: باتوجه به نیاز مناطق زلزله زده و افراد مجروح، از بانوان که همیشه در کار خیر پیش‌قدم هستند خواستارم که برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند تا شاهد رفع مشکلات در این زمینه باشیم.

,

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران  با اشاره به آموزش کودکان مطرح کرد: مادران باید قبل از بروز بحران، آموزش‌ها، توصیه و آگاهی‌های لازم را به کودکان به صورت صحیح ارائه دهند که برای جلوگیری از حادثه‌های ناگوار تاثیر گزار است.

,

وی در مورد شایعه‌ها در فضای مجازی گفت: در بروز چنین حوادثی شبکه‌های غیر معتبر در فضای مجازی برای جذب مخاطب شایعه سازی می‌کنند، از همه شهروندان بخصوص بانوان درخواست می‌کنم برای دریافت اطلاعات درست همیشه خبرها را از منابع معتبر دنبال کنند و به شبکه‌های مجازی غیر رسمی اعتنا نکنند.

,

شارقی در پایان گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران هر گونه آمادگی و هماهنگی با انجمن‌ها و خیریه‌ها برای امداد و کمک رسانی به مناطق زلزله زده را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه