اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رسیدگی به محرومیت‌ها در چهارمحال و بختیاری وقتی برای سیاسی‌بازی باقی نمی‌گذارد

رسیدگی به محرومیت‌ها در چهارمحال و بختیاری وقتی برای سیاسی‌بازی باقی نمی‌گذارد
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: استان ما به شدت نیازمند خدمت مسئولان است و فضای حاکم در استان فضای همدلی و همراهیست، باید همه در کنار یکدیگر به سمت آباد کردن استان پیش رویم و بکوشیم نگاه جامعی داشته باشیم، اگر استاندار در این استان بخواهد مشکلات را حل کنند وقتی برای سیاسی بازی باقی نخواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان در آئین تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هدف امروز نظام جمهوری اسلامی این است که انسان ها بتوانند همه تعلقات دنیوی را از درون خود دور کنند و هر کس از این هدف دور شود باخته است.

وی با بیان اینکه زلزله ای که در روز گذشته رخ داد یک امتحان و آزمون الهی بود افزود: خداوند در این آزمون به مردم و مسئولین توفیق داده که بتوانند سرافراز بیرون بیایند.

نکونام بیان داشت: ما مرحله به مرحله در آزمون الهی هستیم، پست ها و مسئولیت هایی که به ما سپرده می شود آزمون الهی است، همه ما به گونه ای نماینده نظامی هستیم که محتوایش مردمی و ولاییست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وقتی صحبت از نظام می شود منظور مردم، اسلام، قرآن و دین است یادآور شد: مسئولین نمایندگانی هستند که چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم انتخاب شده، در هر صورت باید پاسخگوی مردم در روز قیامت باشند.

وی ادامه داد: آن ها باید حق مسئولیت را به خوبی ادا کرده باشند، امروز کشور به کار و برنامه نیازمند است، هر کس در هر جایگاهی که هست باید با تعهد برنامه‌ها را پیش ببرد.

نکونام مشکل عمده کشور را سیاسی‌بازی عنوان کرد و ادامه داد: برخی در کشور به دسته های سیاسی تقسیم شده اند و هر کدام جناح سیاسی خود را دست گرفته است، که این نوع مدیریت نمی تواند حق نظام را ادا کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر ضایعه ای در کشور داریم علت عمده آن بازی های سیاسی است خاطرنشان کرد: سلایق باید در کنار هم بنشیند، همه ما ازمردم نمایندگانی داریم تا هدف نظام جمهوری اسلامی را محقق کنند که لازمه آن دین است.

نکونام افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ "ما خارج از بازی ها و گرایش های سیاسی تصمیم می گیریم" و اگر کسی توانست این شیوه را دنبال کند خداوند به او حکمت می دهد.

وی با بیان اینکه استان ما به شدت نیازمند خدمت مسئولان است تاکید کرد: فضای حاکم در استان ما فضای همدلی و همراهیست و همه در کنار یکدیگر به سمت آباد کردن استان پیش می رویم، بکوشیم نگاه جامعی داشته باشیم بنده در اسرع وقت اقبال عباسی را به مناطق محروم برده و ایشان را از نزدیک با مشکلات آنها آشنا می کنم که اگر ایشان بخواهند این مشکلات را حل کنند وقتی برای سیاسی بازی نمی ماند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بهتر است استاندار را کمک کنیم برای خدمت کردن، هستند کسانی که استاندار به دنبال سیاسی بازی بکشانند که اینها همه یک فاجعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه