اخبار داغ

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی فیروزکوه:

استفاده از فضای مجازی مشروط به آگاهی از اهداف دشمنان است

استفاده از فضای مجازی مشروط به آگاهی از اهداف دشمنان است
معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: برای استفاده از این کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای از ما پولی دریافت نمی کنند؛ پول ماهواره‌ها را از فروش لوازم آرایشی می‌گیرند؛ با این کار به تغییر ساختار ذهن و تغییر باور و فرهنگ پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته آسیب های اجتماعی با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه در دبیرستان دخترانه ۱۷ شهریور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

سروان پروانه، معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه، در خصوص آسیب های فضای مجازی گفت: فضای مجازی فضایی غیرواقعی است؛ اتاق فکرهای کشورهای غربی معمولا هدفگذاری را در نظر می گیرند و کارشناسان تحقیقات لازم را انجام می دهند تا به نتیجه قابل لمس دست یابند.

,

وی افزود: دشمن برای این که بر این بعد از وجود خانم مسلمان غلبه کند برنامه های فرهنگی را طرح ریزی کرده است؛ استفاده از فضای مجازی مشروط به آگاهی از اهداف دشمنان و کسانی است که فضای مجازی را ترتیب می دهند، است؛ طبق گفته امیر المومنین (ع) فرزند زمان خود باشید؛ ایراد زمانی است که اهداف دشمن را بدانیم و ناخودآگاه دنبال عملی کردن اهداف آنها برویم.

,

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه با اشاره به کانال های تلگرام یا شبکه های ماهواره ای اذعان داشت: برای استفاده از این کانال ها و شبکه های ماهواره ای از ما پولی دریافت نمی کنند؛ پول ماهواره ها را از فروش لوازم آرایشی می گیرند؛ با این کار به تغییر ساختار ذهن و تغییر باور و فرهنگ پرداختند.

,

وی تاکید کرد: لوازم آرایشی کشف شده که حاوی مواد مخدر است؛ جوانان و نوجوانان ما امروز درگیر مسئله مواد مخدر هستند که به عنوان آسیب اجتماعی شناخته می شود؛ در دامان آسیب های اجتماعی گرفتار نشویم که آمار فرزندان طلاق ما بالا رود؛ فرزندان طلاق در بحران روانی زندگی می کنند؛ اینها در فضای خانواده رسوخ می کند.

,

پروانه با تاکید بر واژه یتیم اینترنتی خاطر نشان کرد: پدر و مادر زنده هستند ولی فرزند تحت عاطفه و احساس آنها نیست چون پدر سر کار است و زمانی که در منزل هستند در فضای مجازی است؛ مادر هم چنین است و فرزند تنها رها می شود؛ در بازی هایی که فرزند در این شرایط درگیر آن می شود جز خشونت چیزی تبلیغ نمی شود؛ در حالی که دین ما می گوید در بین خود بالاترین رحمت را داشته باشید.

,

وی با اشاره به فرزندان نامشروع تاکید کرد: آمار فرزندانی که ماحصل ازدواج نیستند بسیار بالا است؛ مطمئن باشید مواردی هم چون کشف حجاب در تداوم برنامه های غربی است؛ وقتی به حجاب حمله می کنند نشان از اهمیت فوق العاده آن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه