اخبار داغ

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی:

امروز اقبال مردم چهارمحال و بختیاری بر شانه‌های اقبال عباسی قرار گرفت

امروز اقبال مردم چهارمحال و بختیاری بر شانه‌های اقبال عباسی قرار گرفت
نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اقبال مردم ما بر شانه های اقبال عباسی قرار گرفت، فعالین استان نیرویی را معرفی کردند اما نیروی غیربومی انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی کاظمی نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری  ضمن تسلیت به باز ماندگان زلزله غرب کشور اظهار کرد: مسئولین و دولتمردان برای کمک به زلزله‌زدگان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه استان ما نیز این آمادگی را دارد که به کمک زلزله‌زدگان بشتابد را دارد افزود: اقبال مردم ما بر شانه های اقبال عباسی قرار گرفت، فعالین استان نیرویی را معرفی کردند اما نیروی غیربومی انتخاب شد.

کاظمی با اشاره به اینکه هیچ جلسه ایی برای انتخاب نیروهای بومی در استان مطرح نشد ادامه داد: ما نیز همراه با سیاست های دولت عمل کردیم و از ظرفیت نیروی غیربومی استفاده کردیم.

علی کاظمی نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: عباسی از چهره های باسابقه و با تجربه است ایشان که آمدند رمز پیروزی ما همدلی و وحدت کلمه بود، ما با وحدت، همدلی و تحاد مثال زدنی که شکل گرفته به اتفاق فعالین با تمام توان هم دوش مردم شما را حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: آقای عباسی استان دیروز ما پرفروغ بود، و در تکا تکا لحظات انقلاب اسلامی و جنگ همیشه پیش قدم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه